מכבי תל אביב תצרף שחקן בדקה ה-90? "כולם מבינים שזה נחוץ"

play
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2 08:42

החלון ביורוליג ייסגר ברביעי, הצהובים בחנו אופציות לחיזוק אך נכון לעכשיו המהלך תקוע. בקבוצה פרגנו לקליבלנד, אבל כהן מודה: "אנחנו משחקים כדורסל לא טוב"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב טיפסה אמש (שני) למקום השלישי בליגת העל בכדורסל אחרי שגברה 77:90 על נועלת הטבלה הפועל אילת בהיכל מנורה. הצהובים, שרשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, ישחקו בשבוע הבא ארבעה משחקי ליגה וישלימו את החוסר הגדול שיש להם במשחקים שנוצר בעקבות דחיית משחקים מתחילת העונה.

החבורה של עודד קטש התייצבה אמש למשחק ללא לורנזו בראון ובונזי קולסון שלא נרשמו, וללא רפי מנקו שסובל מכאבי גב ונמצא בספק למשחקים הקרובים. קטש הצליח לחלק את הדקות כך שווייד בולדווין שיחק רק 14 דקות, רובן ברבע הראשון, ושבעה שחקנים שיחקו בין 20 ל-24 דקות, כולל עומר מאייר הצעיר. מכבי ברחה ל-6:21 ברבע הראשון ומאז הורידה הילוך, כשהיא מפסידה בשניים משלושת הרבעים הבאים וסופגת בסך הכל 71 נקודות בשלושה רבעים.

בקבוצה פירגנו בסיום לאנטוניוס קליבלנד שהצטיין עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים נגד הקבוצה ממנה הגיע לצהובים. "קליבלנד היה נהדר, הוא מתמודד עם הקשיים כמו מקצוען, הוא נהדר בחדר ההלבשה. אני שמח שהוא היה המצטיין במשחק הזה", אמר ג'ייק כהן בסיום, "הוא תוספת נהדרת למגרש, גם על המגרש וגם מחוצה לו. יש לו את היכולות. מאז אוקטובר אין לנו הרבה משחקים בליגה הישראלית ואין לנו הרבה אימונים. אני בטוח שהוא ייכנס לגמרי לעניינים כי יש לו את היכולות לצד אופי נהדר להצליח".

כהן הוסיף על היכולת של הקבוצה ואמר: "זה היה ניצחון חשוב לנו היום, למרות שאנחנו לא משחקים כדורסל טוב לאחרונה ולא שיחקנו גם טוב היום".

אנטוניוס קליבלנד, שחקן מכבי תל אביב
אנטוניוס קליבלנד, שחקן מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים ימריאו מחר בבוקר לריגה בשתי טיסות לקראת המשחק נגד אנאדולו אפס, כשהמצב הרפואי בקבוצה לא בשיאו. חלון העברות של היורוליג ייסגר מחר בערב ובימים האחרונים במכבי תל אביב שקלו ברצינות לצרף שחקן בעמדות 2-3 שיעבה את הסגל, אך נכון לעכשיו נראה כי המהלך תקוע. "הייתה תמימות דעים לגבי הנחיצות של עוד שחקן לסגל", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "יש גם שחקן או שניים שאנחנו יודעים שאפשר להביא מבחינת אפשרויות. הסיכוי שזה ייצא לפועל לא גבוה ככל הנראה".

"יש לנו הרבה אתגרים, הרבה יותר אתגרים מהרגיל", סיפר ג'ייק כהן, "לשחק במכבי זה אתגר, ויש לנו עוד אתגרים בנוסף לזה העונה. אנחנו לא צריכים להפוך אותם לתירוצים. יש לנו יכולות לנצח משחקים, התגברנו על אתגרים העונה, זה לא אומר שבגלל זה אנחנו לא משחקים נהדר. יש קשיים, אפשר להצביע על כל מיני דברים, אבל זה לא יעזור בטווח הארוך. אם אנחנו רוצים להיות קבוצה אלופה, קבוצה גדולה, צריך להתגבר על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי