כבוד: בן שרף ושון אבייב זומנו למחנה "כדורסל ללא גבולות"

play
קרית אתא בצמרת. בן שרף | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.2 05:00

המחנה היוקרתי, שמשוחק במהלך שבוע האולסטאר של ה-NBA, מושך אליו את הכישרונות הגדולים בעולם, ובעבר השתתפו בו עומרי כספי ודני אבדיה. שחקנה של קרית אתא, והכישרון מהתיכונים בארצות הברית קיבלו זימון

(גודל טקסט)

מחנה "כדורסל ללא גבולות" ייערך בשבוע הבא בפעם בשמינית במהלך שבוע האולסטאר של ה-NBA באינדיאנה, ולראשונה שני שחקנים בעלי אזרחות ישראלית קיבלו זימון למחנה. שחקנה של עירוני קרית אתא בן שרף זומן לצידו של הכישרון הצעיר מליגת התיכונים האמריקאית שון אבייב, שאחיו אלי משחק בעירוני נהריה.

השתתפותו של שרף במחנה נמצאת בספק מסוים לאחר שנפצע לפני קצת יותר משבוע במהלך משחק הליגה נגד בני הרצליה ונכון לעכשיו הוא מושבת מפעילות. ההערכה היא כי הוא יעשה מאמץ גדול להשתתף במחנה שנחשב לבעל חשיפה גדולה מאוד של סקאוטים לכישרונות צעירים מכל העולם.

בן שרף, שחקן עירוני קרית אתא
העיניים נשואות אליו. בן שרף | מאור אלקסלסי

לישראל היו בעבר שני נציגים במחנה – עומרי כספי, באחד המחנות הראשונים שהתקיימו, וכן דני אבדיה, שזכה למצטיין של הטורניר. בין היתר השתתפו במחנה בהצלחה שחקן האולסטאר הנוכחי שיי גילגס אלכסנדר, דיאנדרה אייטון, אר ג'יי בארט, רוי האצ'ימורה, לאורי מרקנן, בנדיקט מת'ורין מאינדיאנה וג'מאל מארי. בסך הכל 41 שחקנים ששיחקו במחנה בעבר נמצאים כיום בסגלי קבוצות ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי