תומר גינת: "לזכות באליפות או ביורוקאפ? נראה לי שאליפות"

play
תומר גינת, הפועל תל אביב | אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב
פינת "אורח בהפתעה" עם תומר גינת בתכנית "דריבל" 13:18

כוכב הפועל תל אביב התארח ב"דריבל" ודיבר על האווירה בדרבי ("הייתה יותר רגועה מאשר בעונה שעברה") ועל ההחלטה לחזור לאדומים, למרות ההצעה ממכבי תל אביב: "אני שמח שזה מה שעשיתי, ומקווה שנחגוג יחד תואר כבר העונה"

(גודל טקסט)

כוכב הפועל תל אביב ונבחרת ישראל, תומר גינת, היה היום (שלישי) האורח בהפתעה ב"דריבל", תוכנית הספורט השבועית המשודרת בוואלה! ספורט ובערוץ וואלה! פלוס בטלוויזיה. הוא סיפר על ההפסד בדרבי, האווירה בין הקהלים היריבים בצל המלחמה, והחלומות על הישג היסטורי ביורוקאפ – ואולי גם בפלייאוף הישראלי.

"אם אני צריך לבחור בין זכייה באליפות המדינה או ביורוקאפ? שאלה קשה, אבל נראה לי שאליפות", אמר גינת, שקבוצתו תופיע בחודש הבא ברבע גמר המפעל האירופי. "עברנו העונה תקופה לא פשוטה. היו לנו הרבה נסיעות לחו"ל והיינו רחוקים מהבית, אבל בגלל שאנחנו קבוצה כל כך מיוחדת, וכולנו אוהבים אחד את השני, המערכת התגייסה ונתנה לנו את התנאים הכי טובים".

תומר גינת הפועל תל אביב
"בבית העליון ובפלייאוף נעשה את העבודה". גינת בדרבי ביום ראשון | אודי ציטיאט

על התבוסה 95:78 למכבי תל אביב הוסיף: "אתה אף פעם לא מגיע למשחק בהיכל מנורה כפייבוריט. זה אולם שקשה לשחק בו והיריבה מצוינת. אבל אנחנו שואפים גבוה השנה, ובאים לכל משחק באמונה שננצח. היה לנו הרבה ביטחון אחרי כמה ניצחונות גדולים באירופה. המשחק היה חשוב מאוד לשתי הקבוצות, והפעם הם היו יותר טובים מאיתנו. זה יכול לקרות, ואני מאמין שבעתיד, בפלייאוף ובבית העליון, נדע לעשות את העבודה".

גינת התייחס גם לאווירה בין אוהדי שתי הקבוצות: "דרבי זה דרבי ויש הרבה אמוציות בשני הצדדים, אבל הרגשתי שהיה איזשהו שינוי לטובה והכל היה קצת יותר רגוע מאשר בעונה שעברה. אנחנו תמיד מנסים לעשות מה שאפשר, אבל בסוף לא הכל תלוי בנו. התפקיד שלנו הוא לשחק כדורסל. חשוב מאוד לשמור על כולם מאוחדים מחוץ לספורט – ויש דברים גדולים יותר שקורים כרגע במדינה".

למספר 41 אין הרהורי חרטה על ההחלטה לחזור מצרפת להפועל תל אביב, למרות ההצעה המפתה שקיבל ממכבי לפני שנה וחצי. "הייתי חוזר על ההחלטה הזאת, ואני שמח שעשיתי את זה. טוב לי מאוד במקום שבו אני נמצא. זה לא סוד שאני אוהב את הפועל ושאנחנו מחוברים, ואני מקווה שנחגוג תואר כבר השנה".

התוכנית "דריבל", בהגשת לירון שרון ובהשתתפות יניב טוכמן, אהרל'ה ויסברג ואופיר סער, משודרת מדי יום שלישי בערוץ וואלה! פלוס ומופיעה בכל הפלטפורמות של אתר וואלה!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי