הישראלי הבא ב-NBA? צפו בביצועי הכישרון שהרשים בסופ"ש האולסטאר

שון אבייב, המשחק בתיכונים בארה"ב, נבחר לאחד ממצטייני טורניר "כדורסל ללא גבולות" וצד את עיני הסקאוטים. גם בן שרף לקח חלק

(גודל טקסט)

בן שרף ושון אבייב סיימו בסוף השבוע את דרכם במחנה "כדורסל ללא גבולות", שנערך בפעם בשמינית במהלך שבוע האולסטאר של ה-NBA באינדיאנה. היתה זו הפעם הראשונה בה שני שחקנים בעלי אזרחות ישראלית קיבלו זימון למחנה, ובעוד הכישרון העולה של עירוני קרית אתא נחשב על פי רוב לדבר הבא בענף, דווקא אבייב היה זה שגנב את ההצגה.

אבייב אמנם נולד בישראל, אך הוא משחק בארצות הברית, בתיכון קבאלרי כריסטיאן אקדמי, בעוד אחיו אלי משחק בימים אלה בעירוני נהריה. השוטינג גארד בן ה-18 המתנשא לגובה של 2.01 מ', נבחר לרשימת מצטייני הטורניר, וזכה למילים חמות ברשת בזכות יכולות הקליעה שלו:

אבייב כבר זכה להצעות מלגה מכמה וכמה מכללות – האחרונה שבן היתה ג'ורג'יה טק, אך קדמו לה בין היתר אריזונה סטייט, טנסי, קנזס, USC, פלורידה ואחרות. בארצות הברית העריכו כי טנסי, אילנוי ואורגון הן הפייבוריטיות במירוץ.

הישראלי-אמריקאי מדורג 48 מבין כל שחקני התיכונים במחזור 2025, כך לפי אתר 247sports, בעוד באתר Rival הציבו אותו במקום ה-60.

לישראל היו בעבר שני נציגים במחנה – עומרי כספי, באחד המחנות הראשונים שהתקיימו, וכן דני אבדיה, שהוכתר כמצטיין של הטורניר בו לקח חלק. בין השמות הבולטים שהשתתפו במחנה בעבר ניתן למצוא את ג'ואל אמביד, שיי גילגס אלכסנדר, דיאנדרה אייטון, אר ג'יי בארט, מארק גאסול, לאורי מרקנן וג'מאל מארי. בסך הכל, 41 שחקנים ששיחקו במחנה בעבר נמצאים כיום בסגלי קבוצות ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי