כתשע שנים לאחר שעזב את בת הזוג שלו במפתיע, ליאור אליהו הימם את כולם

play
ליאור אליהו | דני מרון
מחוץ לקווים, 18.2 19:06

אחרי שביטל את האירוסים שלו ושל אנסטסיה כחודשיים לפני החתונה וכשהיא בהריון, כדורסלן העבר "פיצה" בענק עם מהלך שלא רואים כל יום. לירון שרון עם הפרטים המלאים מערב יוצא דופן וחגיגי במיוחד

(גודל טקסט)

לא בכל יום שומעים על הצעת נישואים שמתפתחת לחתונה באותו הערב. קראתם נכון, כך בדיוק עשה כוכב הכדורסל לשעבר, ליאור אליהו, שאתמול (שבת) הציע נישואים לבת הזוג שלו ורגע אחרי גם התחתן איתה. הפאוור פוורוורד לשעבר הציע לזוגתו אנסטסיה להיות שלו לעולמים והפתיע אותה לחלוטין כשמיד לקח אותה לאולם שבו הכל כבר היה מוכן: המפיקה מורן שפיגל, השמלה של אסף דדוש, מעצב השיער אור אוחנה והמאפרת דנה דנקנר. 

הפתיע בענק. ליאור אליהו עם אנסטסיה בחתונה | אלבום פרטי

ומה גרם לספורטאי העבר בן ה-38 לבצע צעד כל כך לא שגרתי? אליהו ואנסטסיה אשתו הטרייה הם הורים לילדים משותפים, שהיו אמורים להינשא לפני תשע שנים, אבל חודשיים לפני החתונה הוא ביטל את האירוסים. אנסטסיה בתגובה הגישה תביעה נגדו, וטענה בין היתר כי נטש אותה בחודש הרביעי להריונה. מאז עברו הרבה מים בנהר, הם התפייסו ואליהו החליט להפתיע אותה בענק וזה עבד לו מעולה. 

ליאור אליהו ואנסטסיה מתחת לחופה | אלבום פרטי

לאירוע, שהתקיים באביגדור בתל אביב, הגיעה צמרת הכדורסל הישראלי לחגוג עם אליהו ואשתו. עמרי כספי, גיא פניני, שמעון מזרחי, טל בורשטיין, יוגב אוחיון, גיא הראל, אבי בן שימול, עמי ביטון, עידו קוז'יקרו, עדלי מרכוס, יורם מנחם ועמית גל היו בין האורחים שהגיעו לרגע המרגש בחייו של חברם לפרקט.

אליהו כזכור שיחק בעברו במכבי תל אביב ירושלים, הפועל ירושלים, מכבי אשדוד, הפועל גליל עליון, קאחה לבורל ויטוריה ובנבחרת ישראל. במהלך הקריירה זכה בשישה תארי אליפות בישראל, שלושה גביעי מדינה, אליפות הליגה האדריאטית, אליפות בספרד ותארים אישיים. כיום הוא עוסק בנדל"ן ובנגרות. 

מזל טוב לזוג המאושר! | אלבום פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי