משלוח מנות לזכר הנופלים: היוזמה של מכבי תל אביב ועובדי ראפיד

עשרות מעובדי חברת הפינטק ראפיד (Rapyd), בשיתוף מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עמותת האוהדים "אחים לסמל" וארגון The Gate, ערכו אירוע אריזה של משלוחי מנות לזכרם של רס"ן איתמר אלחרר ז''ל וסרן רותם לוי ז"ל. מעל 4,000 משלוחי מנות נארזו

(גודל טקסט)
עובדי ראפיד
עובדי ראפיד | יח"צ – חד פעמי, יחצ

עשרות מעובדי חברת הפינטק ראפיד (Rapyd), בשיתוף מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, עמותת האוהדים "אחים לסמל" וארגון The Gate, ערכו אירוע אריזה של משלוחי מנות לזכרם של רס"ן איתמר אלחרר ז"ל וסרן רותם לוי ז"ל.

במהלך היום נארזו בהיכל מנורה מעל ל-4,000 משלוחי מנות, אשר יחולקו לחיילים, פצועי מלחמה, קשישים, ולילדים המתמודדים עם קשיים חברתיים. במהלך האירוע התקיים טקס מרגש לזכרם של רותם ואיתמר, במהלכו התייחסו המשתתפים לאירוע ולקשר של השניים לקבוצה ולעשייה למען הקהילה.

הפעילות מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות, בה לקחו חלק גם שחקנים ושחקניות ממחלקת הנוער של מועדון הכדורסל, ספורטאים מאגודת מכבי תל אביב וכן משפחותיהם וחבריהם של רותם ואיתמר ז"ל.

רויטל לביא כהן, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי ב-Rapyd "כבר מתחילת דרכה של החברה ראינו חשיבות רבה בנתינה חזרה לקהילה. זאת השנה השלישית שאנו חוברים למכבי לפעילות התנדבותית משותפת. החלטנו השנה לציין את החג, בין היתר, באמצעות פעילויות שונות ותרומה לקהילה ולתרום ככל הניתן לאוכלוסיות השונות. אני גאה בהירתמות עובדי החברה אשר תמיד נכונים לתרום ולסייע ובייחוד בתקופה זו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי