משדה התעופה לרוממה: מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל חיפה

הצהובים בקושי הספיקו להתאושש מהעלייה לפלייאוף היורוליג וכבר יפגשו את האדומים שגברו עליהם העונה (ה', 20:45). בולדווין, ניבו ו-ווב מחוץ לסגל, דיברתולומיאו עשוי לשוב ולשחק. המשחק נגד באר שבע יוקדם למוצאי שבת הקרובה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה מחר (חמישי, 20:45) להמשיך בריצה הנהדרת שלה כשתתארח ברוממה אצל הפועל חיפה במסגרת הליגה. הצהובים מדורגים במקום הראשון בטבלת הליגה, וכבר הבטיחו את מקומם הראשון בתום העונה הסדירה, אך רוצים לשמור על פער לפני הכניסה לבית העליון. חיפה, ניצחה חמישה משחקים ברציפות ומדורגת במקום השמיני עם 10 ניצחונות ו-12 הפסדים.

רק לפני קצת יותר מחודש הייתה הפועל חיפה באזור המסוכן בטבלה, אלא שניצחון על עירוני נס ציונה פתח ריצה של חמישה ניצחונות רצופים עבור הקבוצה של גיא גודס, והיא עדיין יכולה לתפוס את אחד מהמקומות שמובילים לבית העליון, אבל כדי לעשות כך הם יצטרכו לנצח את מכבי תל אביב בפעם השנייה העונה. חלק מההצלחה של חיפה הגיעה עם הגעתו של אלכס המילטון ממכבי רמת גן, אך במקביל קיבלה חיפה שני שחקנים – דקארי טאקר שלא התלבש תקופה ארוכה לפני הפריחה שלו, ומרכוס בינגהאם ג'וניור שחזר מפציעה. בקבוצה מקווים שהרעננות שלהם תגבר על העייפות הגדולה שאיתה מגיעה יריבתה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו
יקבל דקות ראשונות מאז הפציעה לקראת פנאתינייקוס? ג'ון דיברתולומאו | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מכבי תל אביב בקושי הספיקה לנחות מהניצחון הענק על באסקוניה וכבר צריכה לעמוד על הרגליים בעוד משחק ליגה. המשחק הזה לא יהיה היחיד של הצהובים השבוע, כשמנהלת הליגה צפויה לאשר את משחקה נגד הפועל באר שבע במוצאי שבת בהיכל מנורה, משחק שינעל לה את משחקי הליגה הסדירה ויאפשר למכבי להתרכז אך ורק במשחקי הפלייאוף נגד פנאתינייקוס ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של 16 ניצחונות בליגה, ורוצים להמשיך ברצף מחד, אך לא להסתכן בפציעה מצד שני. וויד בולדווין, ג'וש ניבו וג'יימס ווב לא יתלבשו למשחק, כשג'ון דיברתולומיאו עשוי לקבל דקות ראשונות אחרי עשרה ימים מאז נפצע נגד נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי