בכורה חלומית לדדאס: הפועל תל אביב הביסה 63:102 את נס ציונה

play
תומר גינת הפועל תל אביב | דני מרון
תומר גינת הפועל תל אביב

האדומים לא ריחמו על הכתומים בהופעה התקפית אדירה במשחקו הראשון של היווני על הקווים. גינת בלט עם 19 נקודות

(גודל טקסט)

עם ניצחון בודד ב-5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות ושני הפסדי ליגה רצופים, סטפנוס דדאס הגיע הערב (רביעי) ללב המשובה לפתיחת הקדנציה שלו על הקווים באדום. הפועל תל אביב התארחה אצל עירוני נס ציונה, ואולי חילופי המאמנים סייעו לה כשהיא הביסה 63:102 את הקבוצה של אלעד חסין בתצוגה התקפית אדירה.

הבכורה של דדאס התחילה נפלא כשהקבוצה שלו שמרה את המארחת ללא נקודות בחמש הדקות הראשונות, כשתומר גינת (19 נק') וקייל אלכסנדר (8 נק' ו-6 ריב') הובילו ריצת 0:11 והרבע הראשון הסתיים עם 9:20 דומיננטי. הדברים רק המשיכו להדרדר עבור הכתומים שראו את ג'ון הולנד (15 נק') מצטרף לחגיגה ובריצה נוספת הפועל ירדה להפסקה ביתרון 25:49.

בריאן אנגולה (17 נק' ו-7 ריב') הפך להיות מוביל החבורה של דדאס עם עוד רבע מרשים כשההפרש חצה את 30 הנקודות עם 41:79, וברבע האחרון הפועל קבעה את ההפסד הכי גדול של נס ציונה בליגת העל.

קלעו לנס ציונה: ראלי אולקינס 15, צוף בן משה 9, תומר לוינסון 8, איתי שגב (8 ריב'), יאיר קרביץ וג'רום מיינסי (5 ריב') 7 כ"א, אייזיאה ווייטהד 5, קייל פייט 3, יונתן אבולוף 2. ג'רמיה היל ונדב ינקוביץ' שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 19, קסבייר מנפורד 18, בריאן אנגולה (7 ריב' ו-6 אס') 17, ג'ון הולנד 15, דאסטי האנאס 9, קייל אלכסנדר (6 ריב') ועידן זלמנסון (6 אס') 8 כ"א, גל שטרנברג וגיל בני 4 כ"א. יונתן רבינוביץ' שותף ולא קלע.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב
בכורה מחודשת בליגת העל. דדאס | דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

קייל אלכסנדר, ג'ון הולנד מחוץ לקשת ותומר גינת קבעו 0:7 מהיר בפתיחה מזעזעת של המארחת. הסנטר של האורחת כבר שם אותה על יתרון 11, עד שראלי אולקינס דייק מהשלוש והעניק נקודות ראשונות לנס ציונה אחרי חמש דקות ללא סל מהפתיחה. תומר לוינסון וגיל בני קלעו משני הצדדים והרבע הסתיים עם 9:20 להפועל תל אביב.

תומר גינת הפועל תל אביב מול איתי שגב עירוני נס ציונה
רבע ראשון במעמד צד אחד. גינת ושגב | דני מרון

רבע 2

עידן זלמנסון עלה מהספסל והגדיל את היתרון של הפועל, לפני ששלשה של צוף בן משה קבעה 12:22. דאסטי האנאס הוסיף שלשה וחילק מסירה לזלמנסון שקבעה 13:30 וגרמה לאלעד חסין לקחת פסק זמן. ההפסקה לא סייעה לכתומים שראו את הולנד צולף מהשלוש ומגדיל את ההפרש ל-20. קסבייר מנפורד נכנס לעניינים עם סל שישי מחוץ לקשת של הקבוצה בלבן והולנד המשיך להבריק כשקבע 16:38. איתי שגב עשה קולות של קאמבק, עד שאנגולה עם שלשה ענקית סחט גם עבירה והוסיף עוד אחת בדרך ל-25:49 בהפסקה.

ג'ון הולנד הפועל תל אביב
חצי ראשון ענק. הולנד | דני מרון

רבע 3

מנפורד ואנגולה המשיכו את המומנטום מהמחצית הראשונה וחצו את רף 50 הנקודות עם 29:53. ווייטהד ניסה לעודד את הספסל של חסין, אבל הטבעה גדולה של הולנד וסל מחוץ לקשת של מנפורד המשיכו להגדיל את ההפרש שחצה את ה-30. גינת לא התקשה בצבע כשקבע 34:70 ויתרון השיא לא הפסיק לצמוח עם 41:79 לקראת הרבע האחרון.

גיל בני הפועל תל אביב
מטיילים. בני | דני מרון

רבע 4

אולקינס הפיח חיים בנס ציונה עם שלשה, כשמנגד גינת דייק פעמיים מהקו והאנאס הביא את הפועל ל-80 נקודות עם 44:83. זלמנסון זכה ליותר דקות על הפרקט והחזיר עם נקודות ואסיסט להולנד ושלשה נוספת של מנפורד קבעה 49:94. בני סחט סל ועבירה שהביאו את הפועל ל-100 נקודות והמשיכו את ההשפלה של נס ציונה עם 63:102 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי