השמיני ברציפות: מכבי רמת גן ניצחה 82:93 את הפועל ירושלים

העולה החדשה קלקלה את הבכורה של טיוס באדום ונותרה במאבק על המקום השני. אומאט (20 נק' ו-7 ריב') בלט, 26 נק' של רנדולף לא הספיקו

(גודל טקסט)

הדהירה של הפועל ירושלים מאז פיטוריו של איליאס קאנדזוריס נעצרה על חמישה ניצחונות ליגה רצופים, אחרי שהערב (שלישי) היא הפסידה 93:82 למכבי רמת גן שהמשיכה בדהירה משל עצמה עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות ונותרה במאבק עם הפועל תל אביב על המקום השני בטבלה.

ליוואי רנדולף (26 נק') וספידי סמית' (9 נק' ו-6 אס') הובילו את המארחת ליתרון בשלב מוקדם, כשמנגד ג'ורדן כהן (19 נק' ו-5 אס') בלט מחוץ לקשת ושמר על הפרש סביר עם 22:28 לירושלים ברבע הראשון. אדם אריאל (15 נק') להט מול האקסית והוביל ריצת 0:7 יחד עם מנגוק מתיאנג (16 נק' ו-20 ריב') בדרך ליתרון 45:47 בירידה להפסקה. נוני אומאט (20 נק' ו-7 ריב') ברבע שלישי אדיר שמר על היתרון של רמת גן כמעט לכל אורכו, כשמנגד ירושלים לא הצליחה לחזור עם 62:67 של האורחת בכניסה לרבע האחרון. גם הבכורה הפושרת של אלכס טיוס (4 נק') באדום לא סייעה לירושלים, עם רבע רביעי נהדר של רמת גן שהגדילה את היתרון עד הסיום ורשמה ניצחון ליגה נוסף.

קלעו לירושלים: ליוואי רנדולף 26, כריס ג'ונסון וג'אקורי וויליאמס (9 ריב') 12 כ"א, ספידי סמית' (6 אס') 9, אור קורנליוס 8, קאדין קרינגטון 5, אלכס טיוס ויובל זוסמן 4 כ"א, נועם דוברת 2. נמרוד לוי שותף ולא קלע.

קלעו לרמת גן: נוני אומאט (7 ריב') 20, ג'ורדן כהן (5 אס') 19, מנגוק מתיאנג (10 ריב') 16, אדם אריאל 15, יהל מלמד 11, איתי מושקוביץ (6 אס') 8, יובל שניידרמן 4. כרם משעור שותף ולא קלע.

נמרוד לוי הפועל ירושלים לצד נוני אומאט מכבי רמת גן
רמת גן לוהטת. אומאט ולוי | ברני ארדוב
אלכס טיוס הפועל ירושלים
חבר חדש בירושלים. טיוס | ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

ג'אקורי וויליאמס היה אחראי על הנקודות הראשונות, ליוואי רנדולף הוסיף עוד שתיים לפני שג'ורדן כהן דייק מחוץ לקשת. אקס ירושלים, אדם אריאל, דייק פעמיים מחוץ לקשת וקבע 9:9 אחרי 4 דקות של משחק. מנגוק מתיאנג העניק יתרון ראשון לאורחת הערב, עד שספידי סמית' נכנס לעניינים עם נקודות מהקו ושלשה שהעבירה את המומנטום לצד הירושלמי. אלכס טיוס עלה לדקות ראשונות באדום וראה את וויליאמס מגדיל את היתרון יחד עם שלשה של כריס ג'ונסון. הרכש הטרי רשם סל ראשון שהגדיל את ההפרש ל-6, כשמנגד כהן דייק מחוץ לקשת והרבע הסתיים ביתרון 22:28 לירושלים.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים לצד איתי מושקוביץ מכבי רמת גן
ירושלים טובה יותר בפתיחה. רנדולף ומושקוביץ | ברני ארדוב

רבע 2

מתיאנג קלע 4 נקודות רצופות והוריד את ההפרש מירושלים, אבל שלשה של רנדולף ונקודות של וויליאמס בצבע הגדילו מחדש ל-7. אריאל שוב היה מדויק מהשלוש וסל ומחצי מרחק של מושקוביץ קבע 35:35 בריצת 0:7 של האורחת. וויליאמס ורנדולף כבר הגיעו לדו ספרתי עם שלשה של הגארד שקבע יתרון 5, אך שוב זה היה אקס ירושלים שצלף מהשלוש בדרך לשוויון. רנדולף שוב הגדיל את היתרון עם קליעה מחצי מרחק, עד שאומאט עם סל מחוץ לקשת העלה את רמת גן ל-45:47 בירידה למחצית.

ג'אקורי וויליאמס הפועל ירושלים מול אדם אריאל מכבי רמת גן
רבע שני גדול מול האקסית. אריאל ו-וויליאמס | ברני ארדוב

רבע 3

אומאט ומתיאנג עם 0:5 מהיר קבעו יתרון 45:52 ומי אם לא רנדולף החזיר עם עוד שלשה כשחצה את רף 20 הנקודות שלו. אריאל עם שלשה רביעית הגדיל שוב את היתרון של האורחת, לפני שאור קורנליוס התכבד בנקודות ראשונות וצימק ל-2. ג'ונסון סחט סל ועבירה והעביר את היתרון לירושלים לראשונה ברבע השלישי. יובל שניידרמן הצטרף לרשימת הקלעים ברמת גן, כשמנגד קרינגטון קבע 60:60 עם שלוש דקות שנותרו על השעון. אומאט סחט סל ועבירה וקבע 62:67 לרמת גן לקראת הרבע האחרון.

נוני אומאט מכבי רמת גן
האיש הבולט של האורחת. אומאט | ברני ארדוב

רבע 4

אומאט וזוסמן שמרו על הפרש 5 לרמת גן בפתיחת הרבע האחרון, כשכהן קבע 64:71 והקפיץ את הספסל של האורחת. רנדולף המשיך במשחק הענק שלו עם עוד קליעה מהשלוש וכהן הגיב עם סל משלו מחוץ לקשת בדרך ל-67:76 מרשים. ג'ונסון קלע שלשה חשובה, אבל יהל מלמד ענה עם אחת משלו והיתרון צמח לדו ספרתי. שניידרמן סחט סל ועבירה עם יתרון שיא של 12 לרמת גן. קורנליוס הלחיץ מעט את ברנר עם שלשה שהורידה את היתרון הרמת גני לחד ספרתי ומתיאנג הטביע בניצחון 82:93 של רמת גן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי