מי תסיים במקום השני? מכבי רמת גן תלויה בהפועל תל אביב

play
בדרך חזרה. קנדל מקולום | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5 04:13

אחרי הניצחון הגדול בירושלים, התבשרו הרמת גנים כי ייאלצו להמשיך להסתדר ללא הרכז קנדל מקולום, שסובל מקרע בגיד בידו. הערב תושלם העונה הסדירה ותיסגר תמונת המעפילות לבית העליון

(גודל טקסט)

ב-29 באוקטובר 1990 הגיעה מכבי רמת גן של פיני גרשון למלחה, וגברה על הפועל ירושלים 76:83. זה היה ניצחון החוץ האחרון שלה מול האדומים במסגרת הליגה הסדירה. עד אתמול (שלישי). הסגל של שמוליק ברנר הזכיר במעט את הרוטציות הקצרות של שנות ה-80 וה-90; הוא הופיע בארנה עם שני זרים, שיתף שמונה שחקנים – ויצא עם ניצחון ענק, 82:93.

אחרי 0:3 בחודש מרץ, הרמת גנים סגרו גם אפריל מושלם עם מאזן 0:5, למרות הפציעות שפקדו את הקבוצה ועל אף הוויתור על אייזיאה מיילס לטובת הפועל תל אביב – היריבה הישירה על המקום השני בטבלה. אלא שזה לא הסוף: הרכז קנדל מקולום, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, סובל מקרע בגיד שורש כף יד ימין וככל הנראה סיים את העונה. קבוצתו כבר החלה בחיפושים אחר מחליף.

קנדל מקולום, עירוני רמת גן
העונה הנהדרת של רמת גן נמשכת. מקולום | אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רמת גן תסיים במקום השני בליגה הסדירה אם הפועל תל אביב תפסיד הערב (20:45) בהרצליה. במקרה שכזה, האדומים שיגיעו לבית העליון מהמקום השלישי יארחו את הדרבי מול מכבי תל אביב.

עירוני קריית אתא, שתתארח ב-20:45 בבאר שבע, תלויה בעצמה ויודעת שניצחון יעלה אותה לבית העליון ויוביל אותה לפלייאוף בפעם הראשונה בתולדותיה. במשחק המוקדם של הערב (18:45) תנסה הפועל אילת לברוח מהתחתית, בעוד הפועל חולון תרצה לנצל את ההפסד הירושלמי כדי להתקרב לרביעייה המובילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי