בגלל האבוקה בחולון: הפועל ירושלים נקנסה ב-18 אלף שקלים

האדומים, שנפרדו ככל הנראה מהתקוות לעלות למקום השני או השלישי לפני הפלייאוף, נענשו בידי ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל. על הפועל חולון והפועל תל אביב הוטל קנס של 3,000 שקלים בגלל התנהגות אוהדיהן

(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של הפועל ירושלים, מאז פיטוריו של איליאס קאנדזוריס, הוביל אותה למאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף – וגם לפנטזיות על התברגות במקום השני או השלישי. החלומות הללו נגוזו אתמול (שלישי), כשמחזיקת גביע המדינה הפסידה בבית 93:82 למכבי רמת גן.

לאור התוצאה, יגיעו האדומים לבית העליון עם ארבעה הפסדים יותר מהקבוצה שבמקום השלישי (או שלושה, אם הפועל תל אביב תפסיד הערב בהרצליה). כשבקופה נותרו חמישה משחקים בלבד, המשמעות הברורה היא שסיכוייהם להתקדם עוד בטבלה נמוכים עד קלושים.

אלכס טיוס רשם ארבע נקודות ושלושה ריבאונדים בתשע דקות בהופעת הבכורה שלו במדי ירושלים, בעוד נועם דוברת קלע את הסל הראשון שלו אחרי שנה וחצי מחוץ למגרשים (אחרי שסיים עם אפס נקודות במחזור שעבר).

אלכס טיוס הפועל ירושלים
למצולם אין קשר לאבוקה. אלכס טיוס בהופעת הבכורה במדי הפועל ירושלים | ברני ארדוב

בינתיים הטילה ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל קנס בסך 18 אלף שקלים על ירושלים, בגין הדלקת אבוקה במשחק החוץ בחולון והשלכת חפצים על אוהדי היריבה. הפועל חולון, שאוהדיה זרקו קונפטי באותו משחק, נקנסה ב-3,000 שקלים. גם הפועל תל אביב נענשה באופן דומה בגין שריקות של אוהדיה במפגש עם הפועל עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי