נס ציונה הודיעה על סיום דרכו של אלעד חסין, בית הלחמי מועמד

play
אלעד חסין מאמן עירוני נס ציונה | דני מרון
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

במועדון הסבירו: "ניסינו לשמור על המשכיות כמה שניתן - עם זאת שני הצדדים הסכימו שבעקבות התוצאות האחרונות יש צורך ברענון בקבוצה"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הודיעה הערב (שבת) על סיום דרכו של אלעד חסין כמאמן הקבוצה. ראשי המועדון מפויים לפנות למאמן נבחרת ישראל, אריאל בית הלחמי ולהציע לו חוזה עד סוף העונה הבאה. יחד עם זאת קיימת אפשרות שימונה מאמן אחר עד סיום העונה.

בהודעת המועדון נכתב: "בהחלטה משותפת שהתקבלה הערב מועדון הכדורסל עירוני נס ציונה והמאמן אלעד חסין מודיעים על סיום ההתקשרות. בעקבות הקשיים הברורים שהיו השנה בצל המלחמה ומתוך הערכה אמיתית לאלעד כאיש מקצוע, ניסינו לשמור על המשכיות כמה שניתן – עם זאת שני הצדדים הסכימו שבעקבות התוצאות האחרונות יש צורך ברענון בקבוצה".

עוד נכתב: "יחד עם אלעד רשמנו הישגים יפים – בהם העפלה לבית העליון וחצי גמר גביע המדינה, והשתתפות ראשונה אי פעם במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. אנו מודים לאלעד על התקופה בכתום, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין
מאמן נס ציונה, אלעד חסין | דני מרון

חסין עצמו אמר: "אני רוצה להודות לשחקנים, לצוות אנשי המועדון, לאוהדים המדהימים ולהנהלת הקבוצה – במיוחד ליניב מזרחי וצביקה שכטר. נס ציונה זה מועדון מיוחד עם אנשים מדהימים והיה לי כיף לעבוד איתם ולצידם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי