מצאה רכז: הפועל תל אביב החתימה את טיילר אניס

play
טיילר אניס הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל, X
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

הגארד שנבחן בעבר במכבי ת"א ושיחק העונה בנאפולי ינסה לסייע לאדומים לזכות באליפות. דדאס בירך: "מגיע לעזור בתקופה קריטית, יוסיף ניסיון ויאפשר מנוחה לגארדים". רמי כהן הוסיף: "החתמה שמוכיחה לא לוותר בתקופות הקשות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מצאה רכז: האדומים החתימו היום (שני) את הרכז טיילר אניס, שהפך לחיזוק הזר האחרון של סגנית האלופה בעונה הנוכחית. כידוע, הפועל תל אביב חיפשה רכז בעקבות עזיבתו של וויל קאמינגס, שהצטרפה לפציעה של ג'ייקובן בראון אשר גמר את העונה.

אניס (1.91) נבחן בעבר במכבי תל אביב אחרי שחזר מפציעה קשה, אך לבסוף לא חתם בשורות הצהובים. העונה העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 6.8 אסיסטים, 4.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק במדי נאפולי בליגה האיטלקית, אבל קבוצתו סיימה את העונה הסדירה במקום התשיעי ולא העפילה לפלייאוף. אניס היה מלך האסיסטים של הליגה האיטלקית.

מאמן הקבוצה סטפנוס דדאס אמר על ההחתמה: "טיילר מגיע כדי לעזור לנו בתקופה קריטית עם רצף של משחקים מכריעים בזמן קצר. הוא יוסיף לנו ניסיון ויאפשר לגארדים שלנו לנוח. אני מכיר אותו מצוין מהליגה הטורקית, ומעבר לזה שהוא שחקן נהדר הוא מביא איתו מקצועיות ואופי. ההתאמה שלו לקבוצה והתרומה שלו יעזרו לנו להשיג את הניצחונות שאנחנו צריכים".

יו"ר הקבוצה רמי כהן הוסיף: "ההחתמה הזאת, כמו גם ההחתמות האחרונות של מיילס ודדאס מוכיחות את המחוייבות שלנו לא לוותר גם בתקופות קשות. טיילר שחקן מצוין ומנוסה, בעמדה שאנחנו צריכים. ביחד עם שאר הסגל המצוין, נעשה הכל כדי לגמור את העונה בדרך הטובה ביותר".

אניס הועדף על פני דרק וולטון ג'וניור, אחרי שהפועל תל אביב לא הצליחה לצרף את סק הנרי שהיה קרוב להגיע. כזכור, אייזיאה מיילס חתם גם הוא בשורות האדומים אחרי מינויו של סטפנוס דדאס למאמן הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי