הפיינל פור ממתין למכבי תל אביב: הטור של דני דבורין

play
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש | לירון מולדובן
אוהדי מכבי תל אביב בצעדה בבלגרד 00:29

הערב (ג') במשחק ההכרעה החמישי בסדרה, יש לצהובים סיכוי לנצח, לא פחות מאשר לפאנתינייקוס • הטור של דני דבורין

(גודל טקסט)

פאנתינייקוס חייבת להבין שאואקה אינו מפחיד את מכבי תל -אביב. הצהובים כבר הגיעו העונה להיכל הגועש באתונה, ניצחו בו במסגרת היורוליג 81:86, ואחר כך, בפתיחת סידרת הפלייאוף, רשמו עוד ניצחון – 87:91.

הערב (ג), זהו כמובן משחק גורלי, ויעידו עליו קרוב ל־100 אלף מאוהדיה של פאנתינייקוס, החפצים לזכות בכרטיס כניסה למשחק מול מכבי. התחושה ביוון היא שקבוצתם תעשה זאת, בין היתר, משום שווייד בולדווין סובל מפציעה. אכן, הוא סופרסטאר, שהוכיח את חשיבותו בכמה מניצחונותיה הגדולים של הקבוצה ולפיכך, פציעתו היא ללא ספק מהלומה המכאיבה למכבים, ובוודאי למאמנם, עודד קטש.

מכבי תל אביב, וחובה לשוב ולהזכיר זאת, עשתה העונה את הבלתי ייאמן. היא קיימה בהיכל ביד אליהו רק משחק אחד ביורוליג, ואת כל הביתיים האחרים נאלצה לערוך בבלגרד. אינני זוכר קבוצה אחרת שהתמודדה כמוה ובהצלחה, מול כל אריות אירופה, הרחק מהבית. על כך לבד היא ראויה לשאפו.

עכשיו אל השאלה החשובה: האם פאנתינייקוס תעלה הערב לפרקט כפייבוריטית לניצחון? לדעתי, לא. מתמיד אני מתייחס לכל גמר גביע כאל משחק שבו הסיכויים שווים לשתי הקבוצות והמשחק הזה שווה ערך בעיניי לגמר גביע. מכאן שעוד ניצחון של המכבים באתונה אינו צריך להפתיע.

כולנו מודעים ליכולתם של כוכבי הקבוצה היוונית, ובראשם קוסטאס סלוקאס, אך יש לבטוח בעודד קטש, היודע בדיוק מה על קבוצתו לעשות. את אותה רוח שסייעה למכבי תל אביב להגיע, עד צעד אחד לפני הפיינל פור, צריכים שחקניו להביא פעם שלישית העונה, לאואקה. אזי, גם הניצחון יהיה בהישג היד. לא קל, לא פשוט, אולם ניתן לביצוע. למכבי תל אביב אסור אפילו לחשוב על אפשרות אחרת. בטח לא כשהיא כה קרובה לפיינל פור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי