גבר על האקסית: דדאס והפועל תל אביב הביסו 59:79 את הפועל חולון

play
תומר גינת | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5 05:35

מאמנה לשעבר של האורחת רשם ניצחון שלישי רצוף על הקווים באדום ברדיוס בירושלים. גינת בלט (13 נק' ו-5 ריב'), 19 נק' ו-8 ריב' של סמית' לא הספיקו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

שני המשחקים הראשונים של סטפנוס דדאס על הקווים של הפועל תל אביב עברו בהצלחה עם ניצחונות על עירוני נס ציונה ובני הרצליה, והערב (שלישי) הוא רצה לרשום את הניצחון השלישי ברציפות כשקבוצתו "אירחה" בירושלים במשחק רדיוס את האקסית, הפועל חולון. למרות מחצית ראשונה צמודה, הפועל תל אביב גברה 59:79 על חולון ושמרה על סיכוי קלוש לעקוף את מכבי תל אביב בפסגה לקראת שלב הפלייאוף.

חולוניה רצתה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על האלופה בשבוע שעבבר, אבל הפתיחה הייתה שייכת לאדומים שעלו ליתרון בשלב מוקדם ושמרו עליו עם יכולת טובה של קסבייר מנפורד (9 נק' ו-7 אס') ובריאן אנגולה (9 נק' ו-8 אס'), כשמנגד ג'סטין סמית' בלט אצל האורחים עם (19 נק' ו-8 אס') בפיגור 18:12 בתום הרבע הראשון. הקצב עלה ברבע השני כשגם ג'ון הולנד (12 נק') ותומר גינת (13 נק' ו-5 ריב') סייעו למחוק ריצת 2:9 של חולון בהובלת טאג'יר מקול () עם 37:40 בירידה להפסקה.

הולנד המשיך ביכולת הטובה לתוך הרבע השלישי כשגם קייל אלכסנדר התחמם (8 נק' ו-8 ריב'), ועל אף אחוזים לא מרשימים במיוחד מהשדה של שתי הקבוצות, המארחת פתחה הפרש דו ספרתי עם 45:58, וברבע האחרון ריצת 5:19 שהתחילה מהרבע הקודם רק הגדילה את היתרון האדום עד הסיום.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת (5 ריב') 13, ג'ון הולנד 12, עידן זלמנסון 11, קסבייר מנפורד (7 אס') ובריאן אנגולה (8 אס') 9 כ"א, קייל אלכסנדר (8 ריב') 8, אייזיאה מיילס (6 ריב') 7, בר טימור 6, דאסטי האנס 4. יונתן רבינוביץ', גיל בני וגל שטרנברג שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' (8 ריב') 19, ניב משגב (7 אס') 12, טאג'יר מקול (5 ריב' ו-5 אס') 9, שון דאוסון (5 ריב') 5, האנס ואנוויין 4, שחר עמיר ויותם חנוכי 3 כ"א, נתנאל ארצי (6 ריב') וקווין הארווי (9 ריב') 2 כ"א.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב
פוגש את האקסית. דדאס | דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

הולנד, מנפורד ואנגולה קבעו 2:6 לאדומים תוך שתי דקות, עם ארבע החטאות רצופות של הסגולים, הפעם בצהוב בארנה ירושלים. משגב הצליח להחזיר את חולון לעניינים כשהוריד את ההפרש ל-2, אבל שלשה של אנגולה הגדילה את היתרון האדום מחדש. סמית' חימם את הידית והקטין את היתרון של הפועל תל אביב ל-3, לפני שזלמנסון קבע 10:16 שתי דקות לסיום הרבע. שון דאוסון צימק מעט, אבל הפועל תל אביב ירדה ביתרון 12:18.

רבע 2

מקול והאנס שמרו על הפרש 5, כשואנוויין והארווי הוריד לנקודה בלבד. הריצה של חולון המשיכה עם 2:9 שהעבירה את היתרון לצד של האורחת, עד שטימור במהלך נפלא שמר על המשחק צמוד. שחר עמיר כבר סייע להשוות את התוצאה, אבל מהצד השני שלשה של הולנד והטבעה של מנפורד הגדילו את היתרון ל-5. חנוכי חזר טוב מפסק הזמן של שרף עם סל מחוץ לקשת, משגב הוסיף עם קליעה משלו מהשלוש וההפרש ירד לנקודה בלבד. הולנד, המצטיין אולי ברבע השני, קלע פעמיים מהעונשין, ומי אם לא סמית' עם סל על הבאזר הוריד את ההפרש ל-3 עם 37:40 למארחת בירידה להפסקה.

שחקן הפועל חולון ג'סטין סמית'
| לירון מולדובן

רבע 3

אחרי רבע שני פחות מוצלח, אנגולה התעורר עם שלשה בפתיחת הרבע השלישי וחילק אסיסט להולנד שקלע מחוץ לקשת בעצמו. אלכסנדר דייק פעמיים מהקו והגדיל את היתרון האדום לשבע עם 6 דקות על השעון לסיום הרבע, מנפורד הוסיף בעצמו מהקו והיתרון גדל ל-9. בר טימור הגדיל לשיא של דו ספרתי עם חדירה עד הטבעת בדקות רעות מאוד של האורחת. אלכסנדר הוסיף עוד 4 נקודות לפני פסק זמן של שרף שניסה לעצור את השטף של האדומים, אך זה לא סייע לו עם 45:58 להפועל תל אביב לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

מקול פתח את הרבע האחרון עם שלשה, כשמנגד זלמנסון ענה עם אחת משלו וההפרש נותר על 13. הדהירה האדומה המשיכה עם 5:19 כשאייזיאה מיילס דייק מחוץ לקשת עם 50:69 למארחת. משגב וסמית', הבולטים בשורות האורחת, צמצמו מעט את הנזק, עד שאנגולה סייע לצד האדום לחצות את הפרש 20 הנקודות. זלמנסון קלע פעמיים מהעונשין והסיפור הסתיים עם 59:79 להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי