קאמבק ענק לטפירו בבכורה על הקווים בנס ציונה, מהפך גם לגליל עליון

play
מאיר טפירו, עירוני נס ציונה | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5 05:35

הכתומים כבר פיגרו ב-16 הפרש נגד אילת, אבל ווייטהד (22 נק', 6 ריב' ו-9 אס') הפך ב-79:85 מרשים. הובר (12 נק', 5 ריב' ו-10 אס') עם שלשה קריטית קבע 82:85 על עפולה אחרי פיגור 15

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

משחקי ליגת העל בכדורסל המשיכו הערב (שלישי) עם מהפך וקאמבק גדול בבכורה של מאיר טפירו בנס ציונה מול אילת, בעוד הפועל גליל עליון ביצעה קאמבק ענק בעצמה וניצחה את הפועל פעולה בתום דרמה גדולה.

עירוני נס ציונה – הפועל אילת 79:85

שני ניצחונות בלבד ב-16 משחקי הליגה האחרונים גרמו לנס ציונה לפטר את אלעד חסין ולמנות את מאיר טפירו. כשהאורחת מאילת כבר הובילה ב-16 הפרש במהלך הרבע השני ופתחה את השלישי ביתרון דו ספרתי גם כן בזכות הופעה גדולה של ג'וואן ג'ונסון (27 נק' ו-8 ריב'), טפירו ראה כיצד הוא יאבק נגד הירידה עד סוף העונה.

משהו השתנה אצל המארחת בכתום ברבע השלישי כשאייזיאה ווייטהד (22 נק', 6 ריב' ו-9 אס') וצוף בן משה (17 נק') הובילו קאמבק אדיר של נס ציונה שהפכה וכבר הובילה ב-9 ברבע האחרון עם 79:85 בסיום שהעלה את הראש מעט מעל המים, בניצחון שקטע רצף של ארבעה הפסדים. אילת חזרה למסלול ההפסדים עם השלישי שלה ב-4 המשחקים האחרונים.

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו
מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו | לירון מולדובן
רועי הובר הפועל גליל עליון
רועי הובר הפועל גליל עליון | לירון מולדובן

הפועל עפולה – הפועל גליל עליון 85:82

הקבוצה של רועי פרל שנמצאת חזק במאבק על מקומות 7-8 המובילים לרבע גמר הפלייאוף, הייתה בדרך לניצחון שני ברציפות, אבל שלשה גדולה של רועי הובר בשניות הסיום ונקודות מהקו של ג'יימס פלדין, העניקו לאורחת מהגליל את הניצחון היקר בתחתית.

עפולה נהנתה מהופעה גדולה של קסיוס סטנלי שבלט עם 24 נקודות והוביל את הקבוצה מהעמק ליתרון 15 בשיא, עם הפרש דו ספרתי לאורך רוב שלבי המשחק, אבל קאמבק בהובלת ג'בונטה רדיק שקלע 23 נקודות וקטף 7 ריבאונדים העביר את היתרון לקבוצה של ברק פלג בשניות הסיום. הובר (12 נק', 5 ריב' ו-10 אס') קלע מחוץ לקשת 21 שניות לסיום ופלדין (14 נק') סגר סיפור בניצחון שני בשלושה משחקים שנתן מעט אוויר לנשימה לאורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי