Sport1 Banner

תמיר בלאט מימש את סעיף היציאה מחוזהו במכבי תל אביב

בדרך לעזיבה מפתיעה או ניסיון לשדרוג בשכרו? הרכז הודיע כי ישלם את הפיצוי תמורת שחרורו, ולמעשה יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. חלק מראשי המועדון הופתעו מעצם קיומו של הסעיף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תהפוך בקיץ הקרוב לממלכת אי הוודאות. אחרי שנתיים יציבות בסגל, ולאור התמשכות המלחמה והשפעותיה השונות, סימני שאלה רבים ירחפו סביב בניית הקבוצה לעונה הבאה. הספקות, מתברר, אינם נוגעים רק לזרים – אלא גם לשחקנים הישראלים.

תמיר בלאט הודיע להנהלת המועדון כי הוא מממש את סעיף היציאה בחוזהו, וישלם את סכום הפיצוי הנקוב בו כדי להשתחרר ממנו. המשמעות היא שהוא יהפוך בתום העונה לשחקן חופשי. אגב, עצם קיומו של הסעיף הפתיע את בעלי המועדון, שלא היו מודעים לו בעת החתימה. פרטי החוזה נסגרו אשתקד באופן ישיר בין נציגיו של השחקן לבין המנהל המקצועי אבי אבן.

זה עדיין לא אומר שהרכז יעזוב; ייתכן שינצל את ההזדמנות כדי לחתום בקבוצה אחרת, אך לא מן הנמנע שהמהלך שבו נקט יוביל לפתיחת משא ומתן עם הצהובים על חוזה חדש ומשודרג.

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב
חוסר הוודאות במכבי תל אביב נוגע גם לעתידם של הישראלים. תמיר בלאט | דני מרון

בלאט (27, 1.84) חזר בקיץ לארץ אחרי שנתיים באלבה ברלין, ואיחד כוחות עם המאמן עודד קטש שכבר הדריך אותו בהצלחה בעבר בנבחרות ישראל ובהפועל ירושלים. גם במכבי תל אביב הוא השתלב במהירות, והפך לרכז השני בקבוצה עם ממוצעים של 7 נקודות ו-4.8 אסיסטים ביורוליג, לעומת 8.9 ו-6.3 בהתאמה בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי