Sport1 Banner

הפועל ת"א לא הופתעה מחזרת בולדווין: "יכול להפריע"

play
ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב בחימום | אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב
הגעת מכבי תל אביב למשחק הדרבי אצל הפועל תל אביב בסדרת הגמר 00:24

האדומים רוצים לשבור בצורת של 55 שנים ללא אליפות. אניס: "האפשרות לעשות היסטוריה גורמת לנו לרצות את זה יותר" (21:00)

(גודל טקסט)

55 שנים אחרי הפעם האחרונה שבה זכתה באליפות, תנסה הערב (שני, 21:00) הפועל תל אביב לזכות באליפות השישית בתולדותיה כשתתארח בהיכל מנורה אצל יריבתה העירונית במשחק השלישי והקובע בסדרת גמר פלייאוף 2024.

האדומים מגיעים למשחק במצב רוח טוב אחרי הניצחון המשכנע במשחק השני, ועם תחושה שהם הקבוצה היותר טובה עד כה בסדרה. עם זאת, בהפועל יודעים שכדי לנצח במשחק אליפות, הם יהיו צריכים לבצע את הדברים שעשו עד כה טוב בסדרה, בצורה מושלמת, ובעיקר לקלוע מבחוץ בצורה טובה. בקבוצה מאמינים שאם יעשו זאת, הם יוכלו לסיים את הערב עם התואר הנחשק.

ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב
רצה כל כך לקחת חלק. ווייד בולדווין הערב | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"כדי לזכות באליפות חייבים להיות הכי טובים. אנחנו צריכים לבוא ולהוכיח שאנחנו כאלה. אני יודע שעבר זמן מאז הפעם האחרונה שהקבוצה זכתה, אבל האפשרות לעשות היסטוריה רק גורמת לנו לרצות יותר להיות חלק מזה ואני חושב שיש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות את זה", אמר טיילר אניס לקראת המשחק, "אנחנו באים רעבים ויודעים שגם הם יבואו עם אותו רעב. יש פה אליפות על הפרק. נעשה את מה שהמאמן יגיד לנו ונשחק לפי תוכנית המשחק שלו. זו משחק על עונה שלמה. עבורי כגארד לשחק מול שחקנים כמו לורנזו בראון ותמיר בלאט זה אתגר. רוצה להוכיח ולחזור עם התואר".

בהפועל לא התפלאו מחזרתו של וויד בולדווין לסגל מכבי לקראת המשחק האחרון והמכריע. "מכבי יודעת שבלעדיו היא במקרה הטוב שווה אלינו, הוא שחקן מעולה, ולא יכולה לוותר עליו במשחק כזה", אמרו במועדון, "החזרה שלו יכולה לעזור לנו, הוא יכול להפריע להם. הם רצים בצורה מסוימת חודש וחצי, פתאום צריכים לשנות דברים".

1,400 אוהדים יתמכו הערב בקבוצה בהיכל מנורה אחרי שקיבלו את הכרטיסים בשעות אחר הצהריים. במועדון סיפרו כי הם מקווים שבניגוד למה שקרה במשחק השני בסדרה, אז נתקעו אוהדי הקבוצה שעות ארוכות בכניסה להיכל שלמה בעקבות בידוק בטחוני שלא הוכיח את עצמו, הכניסה הערב בהיכל מנורה תהיה סבירה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי