Sport1 Banner

פנאתינייקוס בשיחות עם מכבי תל אביב על שחרורו של לורנזו בראון

אלופת היורוליג קרובה לסיכום עם כוכב הצהובים על תנאיו לשנה עם אופציה לעונה נוספת, מוכנה לשלם עבורו 600 אלף יורו. האלופה הישראלית סירבה לאשר את קיום המגעים בין המועדונים. ג'וש ניבו נפרד לקראת מעברו המסתמן למילאנו: "אחת העונות המאתגרות שחוויתי"

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה באליפות המדינה עם הניצחון בסדרה הסוערת נגד הפועל תל אביב, מכבי תל אביב החלה להתעסק ביום שאחרי. כבר אתמול בישרו ווייד בולדווין ולורנזו בראון שיעזבו את הצהובים, כשהשניים מקושרים לקבוצות הפאר ביורוליג, וכעת נראה שיש התקדמות בכל הנוגע לרכז הספרדי.

פנאתינייקוס פנתה במהלך הימים האחרונים למכבי תל אביב לגבי לורנזו בראון, כך מוסרים גורמים בסביבתו של השחקן. היוונים קרובים לסכם את תנאיו של השחקן על חוזה לשנה עם אופציה לעונה נוספת, אך לפני כן יצטרכו להגיע להבנות עם הצהובים. ביוון מספרים ביממה האחרונה כי פאו תהיה מוכנה לשלם 600 אלף יורו כפיצוי לצהובים, אך במכבי סירבו היום לאשר את קיום המגעים בין המועדונים.

בכל אופן, בראון יעזוב היום את ישראל אחרי שבשעות הצהריים ערך יחד עם חבריו לקבוצה, עודד קטש, שמעון מזרחי והצוות המקצועי, ארוחת פרידה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון
שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון | ברני ארדוב

מלבד בראון ובולדווין, גם בונזי קולסון עשוי לעזוב את האלופה וג'וש ניבו כבר אישר כי הוא נפרד מהקבוצה ומישראל עם תום חוזה, ועל פי המסתמן יחתום באולימפיה מילאנו. היום (שלישי), לאחר הארוחה שערכה הקבוצה, ניבו הסתייע בחשבון האינסטגרם כדי להיפרד בפעם האחרונה.

"שנה רביעית עבורי (באירופה, א.ש), אחת העונות המתאגרות שחוויתי ועדיין, אחת המספקות בקריירה שלי. כל כך מכשולים שונים השנה הזאת הציגה בפניי, אבל זה הכריח אותי להישען על האל, ולגדול יותר כבן אדם וכשחקן. אני אסיר תודה לשחק עם החבורה הזאת של שחקנים האלה ששיחקתי איתם בשנתיים האחרונות, לא הייתי יכול לבקש שותפים טובים יותר לקבוצה. תודה מיוחדת למכבי תל אביב ולכולם בארגון על התמיכה שלהם ועל ההזדמנויות שניתנו לי בתקופה הזאת.

"לבסוף, תודה מיוחדת לאשתי על התמיכה הבלתי מעורערת שלך העונה. הבאת כל כך הרבה יציבות ואושר לחיי. לא הייתי יכול לעבור את העונה הזאת בלעדייך. זה שהיית איתי העונה, היה עבורי כמו נשימה של אוויר רענן עבורי. אני כל כך אסיר תודה על כך שאנחנו יחד", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי