גיא גודס עזב את הפועל חיפה ומתקרב לחתימה בהפועל חולון

play
גיא גודס מאמן הפועל חיפה | ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

סטפנוס דדאס נסוג מההבנות שאליהן הגיע עם הסגולים והחליט להישאר בהפועל תל אביב. המאמן הישראלי, שהוביל את הקבוצה לזכייה באליפות ב-2022, צפוי לחזור ולחתום לעונה אחת. אלעד חסין המועמד המוביל להחליפו בהפועל חיפה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הקיץ רק החל, והפועל חולון כבר הספיקה לעבור מסע חתחתים בדרך למינוי מאמן לעונה הבאה. בשעות האחרונות החלו הסגולים להאיץ את המגעים עם גיא גודס, והוא מתקרב לחתימה לעונה אחת.

אחרי החלטת המועדון להיפרד מעמית שרף, התקיימו שיחות עם שרון אברהמי – אבל הוא חתם לבסוף בהפועל גלבוע/גליל. לאור התמהמהותה של הפועל תל אביב בנוגע לסטפנוס דדאס, אתמול (רביעי) היו משוכנעים בחולון שהוא עומד לחזור, אולם מרגע שהאדומים חזרו לתמונה – היווני ביצע פניית פרסה ונסוג מההבנות שאליהן הגיע עם האקסית, בדרך להארכת חוזהו עם סגנית האלופה.

גודס (53) סיים את דרכו בחולון רק לפני שנה. הוא אימן אותה במשך עונה וחצי, הצעיד אותה לזכייה באליפות ב-2022, ואשתקד הוחלף בידי שרף. את העונה החולפת סיים בקבוצת נעוריו הפועל חיפה, חילץ אותה ממאבקי הירידה לליגה הלאומית והוביל אותה להופעה ברבע גמר הפלייאוף.

מאמן הפועל חולון גיא גודס
אליפות ראשונה כמאמן ראשי. גודס | דני מרון

"גיא גודס, אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון, לא ימשיך גם לעונה הבאה. גודס שהגיע בתחילת העונה שעברה כשהיינו שקועים עמוק בתחתית, ביצע שינויים והפך את העונה שלנו מקצה לקצה. תודה לך גיא על הכול! ברור לנו שדרכינו עוד יצטלבו בהקדם", מסרה הפועל חיפה בהודעת הפרידה מהמאמן.

המועמד המוביל כרגע להחליפו הוא אלעד חסין, שאימן את המועדון מ-2019 עד 2022.

עוד באותו נושא: גיא גודס, הפועל חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי