גיא גודס חתם בחולון: "מקום שמעלה זיכרונות נפלאים"

play
"ה שהגענו למקום 7, השגנו את המטרה שהציגו לי" | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

אחרי שעזב את הפועל חיפה, המאמן שזכה עם הסגולים באליפות ב-2022 שב לקדנציה שנייה במועדון: "מחכה ונרגש לנסות להוביל להישגים כמו שעשינו ביחד בעבר"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

יממה אחרי שהפועל חיפה נפרדה רשמית מגיא גודס וכפי שפרסמנו, הבוקר (שישי) המאמן השלים את מעברו להפועל חולון בחוזה לעונה אחת. זו כידוע הקדנציה השנייה כמאמן הפועל חולון של גודס, שבמהלך עונת 21/22 הוביל את המועדון לאליפות שנייה בתולדותיו ולפיינל פור של ליגת האלופות. בעונה שלאחר מכן הגיעה הקבוצה בהדרכתו לחצי גמר הפלייאוף.

במעמד החתימה אמר גודס: "שמח מאוד לחזור למשפחת הפועל חולון, מקום שמעלה לי המון זכרונות נפלאים ורגעים גדולים של אליפות ופיינל פור BCL. מחכה ונרגש לעמוד שוב על הקווים ולנסות להוביל להישגים כמו שעשינו ביחד בעבר. נרגש ומצפה לפגוש את האוהדים המסורים ואת האנרגיות המטורפות ובלתי נגמרות, יאללה חולונייה".

מאמן הפועל חולון גיא גודס
מאמן הפועל חולון גיא גודס | ברני ארדוב

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר על חזרת גודס: "אני שמח מאוד ומברך על חזרתו של גיא, לו מניות רבות בהיסטוריה של המועדון ואני בטוח שגם בעתיד המשותף שלנו. מדובר במאמן מהבכירים והמוכחים בכדורסל הישראלי והחזרה שלו אלינו זה הצעד הכי מתבקש. עכשיו נתחיל במלאכת בניית הסגל במטרה ברורה להעמיד קבוצה איכותית ואטרקטיבית. זאת תהיה משימה לא קלה ולא פשוטה לאור המצב במדינה, אבל נעשה הכל בכדי להעמיד סגל שיתאים לרוח המועדון שלנו, כזה שמגיע לקהל שלנו ולנו".

עוד באותו נושא: גיא גודס, הפועל חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי