Sport1 Banner

תמיר בלאט קרוב לסיכום על חוזה חדש במכבי תל אביב

play
שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט | דני מרון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

הרכז שמימש את סעיף היציאה בחודש שעבר, ישדרג משמעותית את תנאיו בחוזה חדש לשנתיים וישתכר כ-650 אלף דולר לעונה. המטרה הבאה של האלופה: השארת רומן סורקין, שייבחן בדאלאס ובגולדן סטייט בניסיון לצאת ל-NBA

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות אחרי שתמיר בלאט הודיע למכבי תל אביב על מימוש סעיף היציאה שלו מהחוזה וכשבוע אחרי הזכייה באליפות, הרכז קרוב לסיכום תנאיו על חוזה חדש לשנתיים נוספות בקבוצה.

מכבי תל אביב תיאלץ לבצע שינויים משמעותיים מאוד בסגל לאור עזיבתם הצפויה של לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון ועל כן מבחינתה השארת בלאט הייתה משימה שזכתה לחשיבות עליונה. בשנתיים הבאות, בהתאם לחוזה החדש שקרוב לסיכום, ישתכר 1.3 מיליון דולר. הוא כזכור שילם 25 אלף דולר כדי לצאת מהחוזה המקורי וכעת שדרג את תנאיו משמעותית.

שחקני מכבי תל אביב תמיר בלאט, רומן סורקין
אדריכל הניצחון. רומן סורקין עם בלאט | דני מרון

בלאט (27, 1.84) חזר בקיץ לארץ אחרי שנתיים באלבה ברלין, ואיחד כוחות עם המאמן עודד קטש שכבר הדריך אותו בהצלחה בעבר בנבחרות ישראל ובהפועל ירושלים. גם במכבי תל אביב הוא השתלב במהירות, והפך לרכז השני בקבוצה עם ממוצעים של 7 נקודות ו-4.8 אסיסטים ביורוליג, לעומת 8.9 ו-6.3 בהתאמה בעונה הסדירה בליגת העל.

המטרה הבאה של מכבי תל אביב, לפני הרענון הכפוי של סגל הזרים, תהיה לסגור עם הישראלי המוביל הנוסף שלה, רומן סורקין. לשחקן הפנים אופציית יציאה ל-NBA והוא צפוי להיבחן בדאלאס ובהמשך גם בגולדן סטייט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי