Sport1 Banner

"החתמה שמשנה סדרי עולם": התגובות למעבר של מוטלי

play
שחקן פנרבחצ'ה ג'ונתן מוטלי | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio
שחקני מכבי תל אביב חוגגים זכייה באליפות 00:21

המהלך הגדול של הפועל תל אביב עורר התלהבות: "הכדורסל הישראלי כבר לא יהיה אותו דבר". מכבי תל אביב פספסה? "זה על אבי אבן"

(גודל טקסט)

חובבי הכדורסל הישראלי הוכו הבוקר (שלישי) בתדהמה, עם ההודעה של החתמתו של ג'ונתן מוטלי בהפועל תל אביב. מוטלי, כוכב יורוליג לכל דבר ועניין שעדיין אמור להיות בשיאו, הצטרף לאדומים אחרי שנתיים בפנרבחצ'ה שביססו אותו כאחד משחקני הפנים האיכותיים באירופה.

הוא חתם על חוזה לשתי עונות, במהלכן צפוי להרוויח כ-3 מיליון דולר לאורך התקופה. שכרו, כ-1.5 מיליון דולר לעונה, יהיה כמובן שיא כל הזמנים בהפועל תל אביב.

כצפוי, ברשתות החברתיות הגיבו בהלם מוחלט למשמע הידיעה. באופן טבעי, אוהדי הפועל תל אביב חגגו את המהלך המרשים, בעוד אוהדי מכבי תל אביב – שהביעה עניין במוטלי הקיץ בתור מחליפו של ג'וש ניבו – השמיעו ביקורות. קיבצנו את מיטב התגובות.

מוטלי, 29, 2.06 שיחק בעונה החולפת בפנרבחצ'ה והעמיד ממוצעים מרשימים של 14.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בליגה הטורקית שבה קבוצתו זכתה באליפות ובגביע, וממוצעים מרשימים לא פחות של 11.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג, שבה פתח ב-19 משחקים בחמישייה ושיחק 18 דקות בממוצע, וקבוצתו הגיעה לחצי הגמר המפעל.

לסנטר האמריקני עבר ב-NBA, שבה שיחק עונה אחת בדאלאס מאבריקס ושתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס. הוא החל את הקריירה האירופית בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובשתי העונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי