רומן סורקין ישחק במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ

play
"אפסייד מטורף", אבל האם הוא יראה אותו במכבי תל אביב או ב-NBA? סורקין | דני מרון
לורנזו בראון לצד בונזי קולסון מכבי תל אביב עם צלחת האליפות 00:22

ירוויח מקום ב-NBA? אחרי שהתאמן תחת סטיב קר, מצטיין העונה החולפת בליגת העל יקבל הזדמנות להשיג חוזה מובטח שיאפשר לו לעזוב את מכבי תל אביב ללא התנגדות

(גודל טקסט)

רומן סורקין ישחק במדי גולדן סטייט ווריירס בליגת הקיץ של ה-NBA. אחרי שהשחקן ערך אימון תחת מאמן הקבוצה סטיב קר, הוחלט להכניסו לסגל לליגה שתשוחק בחודש הבא. במכבי תל אביב, שם מנסים להחתים את שחקן הפנים על חוזה חדש ומשודרג בתקווה להשאירו, קיבלו את ההודעה על כך ועל פי תנאי החוזה המקורי שלו, לא יכולים לעמוד בדרכו. סורקין יוכל לעזוב את האלופה הישראלית ללא התנגדות, אם ישיג חוזה מובטח או חוזה דו-צדדי (כזה שבמסגרתו שחקן משויך גם לקבוצת הבת) בליגה הטובה בעולם.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

סורקין, 27, סיים את עונתו השלישית במכבי תל אביב כשחקן המצטיין בליגת העל, גם בעונה הסדירה וגם בסדרת הגמר. הוא חתום לשנה נוספת עם הצהובים. "מאמינים ברומן, הוא צריך להיות שחקן מכבי תל אביב עד סוף הקריירה", המליץ לו המאמן עודד קטש אחרי הבטחת האליפות.

ב-24 משחקים בעונה הסדירה, עמדו ממוצעים של סורקין על 16.2 נקודות, 67% מהשדה ו-5.9 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף הוא קלע 14.9 נקודות והוריד 6.8 כדורים חוזרים בממוצע.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין
הוביל ריצה ומהפך ברבע השני. סורקין | ברני ארדוב

בנושא אחר, היום הלך לעולמו אורי בהרב, הפיזיותרפיסט האגדי של מכבי תל אביב במשך 27 שנים. בהרב נפטר בשיבה טובה בגיל 93.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי