דקאראי טאקר בדרך להפועל חולון, אלכס המילטון וג'רל מרטין מועמדים

play
ג'רל מרטין | לירון מולדובן
מחוץ לקווים, 2.7 09:25

גיא גודס מעוניין להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזרים שהופיעו תחתיו בעונה החולפת בהפועל חיפה. גם אקס מכבי תל אביב, שלא שיחק בשבעת החודשים האחרונים בגלל פציעה, עשוי להצטרף. אופטימיות לגבי צירופו של יפתח זיו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הקיץ של הפועל חולון עבר עד עכשיו בשקט, יש שיאמרו בדממה; מלבד הארכת חוזהו של ניב משגב והחזרתו של המאמן גיא גודס, לצד הפרידות הרשמיות מסי.ג'יי האריס, ג'סטין סמית' ושחר עמיר, הקבוצה עוד לא השלימה מהלכים בשוק. נראה שהבצורת הזו עומדת להישבר.

המגעים עם יפתח זיו מתקדמים באופן חיובי, ובמועדון אופטימיים באשר לסיכויי הגעתו אחרי עונה אחת בגרנאדה הספרדית ובסן קנטו הצרפתית. בד בבד, מחזיק הרכז בהצעה לחזור להפועל גלבוע/גליל.

הזר הראשון שעשוי להצטרף לסגולים מכיר היטב את גודס: דקאראי טאקר, שהובא על ידי גודס להפועל חיפה במהלך העונה החולפת, מנהל מגעים עם חולון. מלכתחילה הייתה בחוזהו של הגארד/פורוורד (30, 1.96) אופציית יציאה למקרה שהמאמן לא ימשיך, והוא הפעיל אותה ואינו מחויב לקבוצה מהכרמל. 

טאקר העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים בליגת העל. אם ינחת בחולון, זו תהיה תחנתו הרביעית בישראל, לאחר שעבר כבר במכבי רמת גן ובאליצור אשקלון בליגה הלאומית.

דקאראי טאקר שחקן הפועל חיפה
השתחרר מהפועל חיפה בגלל עזיבתו של גודס. דקאראי טאקר | מאור אלקסלסי

בהחלט ייתכן שהנדוניה מהפועל חיפה לא תסתכם בטאקר. גם אלכס המילטון, ששיתף פעולה עם גודס בכרמל וקודם לכן במכבי ראשון לציון, מועמד להגיע לחולון. הרכז (30, 1.93) רשם 12.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-6.5 אסיסטים במחצית העונה האחרונה תחת מאמנו.

מועמד נוסף ומעניין הוא ג'רל מרטין, ששיחק בעונת 2022/23 במכבי תל אביב. הפורוורד (30, 2.08) עבר בקיץ שעבר לגלאטסראיי ותרם 8.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בליגה הטורקית, לפני שנפצע בצורה חמורה בברכו בחודש דצמבר ולא חזר לשחק מאז.

אם השיחות עם מרטין יתקדמו, היא תדרוש לבצע בדיקות רפואיות מקיפות – ובמידה שיחתום, היא תיקח בכך סיכון לא מבוטל. מנגד, ברור שאלמלא הפציעה לא היה מתאפשר לה להנחית שחקן בסדר הגודל שלו.

חולון תפתח ב-1 באוקטובר את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות במשחק חוץ מול וירצבורג בגרמניה. ב-8 וב-23 בחודש היא תארח את נאנטר ואיגוקאה, ככל הנראה בסומבטהיי שבהונגריה. משחקיה בסיבוב השני: 6 בנובמבר בחוץ נגד איגוקאה, 3 בדצמבר בבית מול וירצבורג וב-18 בדצמבר היא תתארח בנאנטר במחזור הנעילה.

עוד באותו נושא: ג'רל מרטין, הפועל חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי