אקיה פרואיט חתם לעונה נוספת בקרית אתא, ציפר נשאר בב"ש

play
אברהמי הימר עליו וקיבל שחקן יעיל. אקיה פרואיט | ברני ארדוב
אחרי הטרייד המפתיע: דני אבדיה פגש לראשונה את חבריו החדשים בפורטלנד 00:25

שחקן הפנים יישאר לשנה שנייה, אחרי שבראשונה קלע 9.5 נקודות והוריד 5 ריבאונדים בממוצע, והיה "חלק גדול מההצלחה". הגארד הצעיר ממשיך בבירת הנגב

(גודל טקסט)

עירוני קרית אתא איישה עוד משבצת בקו הקדמי שלה לעונה הקרובה, כשהחתימה היום (רביעי) את אקיה פרואיט לשנה שנייה בקבוצה. פרואיט שרשם ממוצעים של 9.5 ו-5 ריבאונדים בעונה הסדירה והפלייאוף יחדיו, "מכוון להמשיך במגמת השיפור גם בעונת 2024/25", ציינו בהודעת המועדון.

פרואיט מצטרף לרז אדם ויריב עמירם שגם הם חתמו לעונה נוספת בקרית אתא, שמעבר לכך החתימה את יובל שניידרמן, יובל לוין וסילביו דה סוסה.

מאמן הקבוצה אלדד בנטוב אמר על ההחתמה הטרייה: "אקיה שחקן עם אופי מדהים וראינו את זה מהרגע הראשון. עובד קשה, משקיען, מאוד רוצה להתקדם. חלק גדול מההצלחה של הקבוצה בעונה שעברה, הוא תמיד היה שם בשביל החברים לקבוצה, שחקן שאפשר לסמוך עליו בשני צידי המגרש. ההמשכיות איתו היא דבר מובן מאליו, שחקן שמשפיע משני צידי המגרש זה יתרון עצום. הוא עוד לא הראה את כל מה שהוא יודע. העונה הוא יעשה עוד קפיצת מדרגה ויש הרבה מה לצפות".

שחקן עירוני קרית אתא, אקיה פרואיט
אברהמי הימר עליו וקיבל שחקן יעיל. אקיה פרואיט | ברני ארדוב

הגארד רון ציפר (21, 1.93) ימשיך לעונה נוספת בהפועל באר שבע, בשורותיה קלע 6.5 נקודות למשחק אשתקד. מלבד ציפר האריך חוזה בקבוצה גם נטע סגל, וספנסר וייס שב לקדנציה שנייה בבירת הנגב. מנגד, רועי פריצקי עזב לאליצור נתניה וגם חואקין שוכמן צפוי לעבור.

מאמן הפועל באר שבע אורן אהרוני: "אנחנו שמחים מאוד שרון בחר להישאר איתנו לשנה רביעית ברציפות, כחלק מהרצון של המועדון להמשכיות. הישארותו של רון בקבוצה הייתה אחת המטרות שהצבנו בקיץ הזה. אנחנו בטוחים שהיכולת שלו והחיבור שלו למועדון יעזרו לנו במטרות שלנו לעונה הקרובה".

עוד באותו נושא: עירוני קרית אתא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי