טל פלד חתם בהפועל גלבוע/גליל: "מועדון עם עתיד מבטיח"

הקלע שגדל במכבי ראשון לציון הגיע ממכבי רחובות לעולה החדשה לליגת העל. שלו לוגשי חתם בבני הרצליה, יהוא אורלנד בטוח שהוא "מוכן לקפיצת המדרגה"

(גודל טקסט)

טל פלד חתם לשנתיים בהפועל גלבוע/גליל. הקלע (21, 1.95) ששיחק בעונה האחרונה במכבי רחובות, רשם ממוצעים של 13.8 נקודות למשחק בעונה הסדירה בליגה הלאומית. לפני כן שיחק במכבי ראשון לציון, הקבוצה שגידלה אותו במחלקת הנוער. פלד נבחר לשחקן המצטיין של ליגת העל לנוער וליגת התיכונים, ועם נבחרת הנוער של ישראל זכה באליפות אירופה דרג ב'.

"שמח מאוד להגיע לגלבוע/גליל, מועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח", אמר פלד, "מחכה כבר להתחיל את העונה ולפגוש את האוהדים. מאמין בקבוצה ובצוות, יחד נעשה הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

שלו לוגשי, שחקן עירוני קרית אתא
חוזר לליגת העל. שלו לוגשי במדי עירוני קרית אתא | לילך וייס רוזנברג

במקביל הודיעה בני הרצליה על החתמתו של שלו לוגשי לעונה הקרובה עם אופציה לשנה נוספת. לוגשי (23, 1.95) הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל עמק יזרעאל, עמה זכה בגביע המדינה לנוער. בעונה שעברה שיחק במכבי ראשון לציון מהליגה הלאומית והעמיד ממוצעים של 15.9 נקודות (38% ל-3) ו-7.9 ריבאונדים. לפני כן שיחק בעירוני קרית אתא והוביל אותה להעפלה לליגת העל כשהוא נבחר לשחקן המצטיין של הפלייאוף, והמשיך לשחק בקבוצה גם בליגה הראשונה.

"מתרגש מההזדמנות להצטרף לבני הרצליה, מועדון ששואף להגיע רחוק. אני מצפה כבר לפתיחת העונה ולהתחיל לעבוד", אמר לוגשי. מאמנו החדש, יהוא אורלנד, הוסיף: "אנחנו בונים קבוצה עם ישראלים צעירים ואנרגטיים שיקבלו את ההזדמנות לרוץ. שלו עשה התקדמות גדולה והוא מוכן לעשות את קפיצת המדרגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי