מכבי ת"א הודיעה: חסיאל ריברו ממשיך לעונה שנייה

play
מקבל את מלוא המחמאות. קטש | ברני ארדוב
לורנזו בראון לצד בונזי קולסון מכבי תל אביב עם צלחת האליפות 00:22

הסנטר הקובני בן ה-30 יהיה אחד השרידים היחידים מהעונה שעברה, אחרי שהצהובים מימשו את האופציה להשאירו. קטש: "המשכיות חשובה על המגרש ומחוצה לו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את עצמה מחדש, אבל חלק קטן מהשחקנים שהיוו את הבסיס בעונה שעברה בכל זאת נשאר. מלבד הסיכום עם תמיר בלאט שאמור להמשיך, הצהובים הודיעו היום (חמישי) גם על המשך דרכו של מי שנהנה מאוד לשתף איתו פעולה – חסיאל ריברו.

הצהובים מימשו את האופציה בחוזהו של הסנטר הקובני והשאירו אותו לעונה שנייה במועדון.

"אני שמח מאוד לחזור לעונה נוספת", אמר חסיאל ריברו לאתר הרשמי של המועדון. "אני כבר לא יכול לחכות לראות שוב את כל האוהדים. תודה על כל התמיכה, יאללה מכבי!".

"חסיאל ריברו ימשיך להביא לנו את האנרגיות שלו והאיכויות שלו במשחק. מדובר בהמשכיות חשובה על הפרקט ומחוצה לו", הבהיר המאמן עודד קטש.

חסיאל ריברו שחקן מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס
כמה רגעים גדולים בסדרה. ריברו מול פאו | אימג'בנק GettyImages

ריברו בלט בעונה הראשונה בקריירה שלו במדינה שאינה דוברת ספרדית. הוא דורג שלישי בכל הליגה בממוצע נקודות לדקה (0.62), רביעי בריבאונדים לדקה (0.3) ושלישי בריבאונד התקפה לערב (2.9). בעונה הסדירה סיפק 12.1 נק' (65% לשתיים) ו-5.9 ריב' ב-19.6 דקות על הפרקט. בפלייאוף תרם 9.5 נק' ו-4.8 ריב' ב-18 דקות, כולל הופעה של 16 נקודות, 8 ריבאונדים ומדד 25 במשחק האליפות. ביורוליג לקח חלק בכל 40 המשחקים וב-15:37 דקות בלבד העמיד את מדד היעילות החמישי בטיבו בקבוצה עם 7.6 נקודות ו-3.1 כדורים חוזרים (ואפילו 4 מ-7 מהשלוש).

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי