השחקן היקר בקבוצה: השכר הצפוי של לויד במכבי ת"א

בצרפת דיווחו על פרטי החוזה: הצהובים יכריזו על צירופו של כוכב מונאקו, שכרו יעמוד על 1.1 מיליון יורו וישודרג קלות בעונה השנייה

(גודל טקסט)

ההחתמה הגדולה של הקיץ במכבי תל אביב מתקרבת. ג'ורדן לויד כבר סיכם את תנאיו במועדון וגם על פי דיווחים בצרפת, המעבר ממונאקו לקבוצה של עודד קטש יוכרז בקרוב, יתכן שכבר ביממה הקרובה.

על פי דיווח באתר "BeBasket", החוזה של לויד בן ה-30 יהיה לשנתיים. בעונתו הראשונה הוא ירוויח כ-1.1 מיליון יורו, ובעונה השנייה יקבל שדרוג קל וירוויח 1.2 מיליון. מדובר בכל מקרה בירידה משמעותית ביחס לשכר שיכול היה לקבל במונאקו אם הייתה מממשת את האופציה להשאירו לעונה נוספת, שמוערך ב-1.7 מיליון יורו.

לויד אמור להפוך לבכיר המשתכרים במכבי תל אביב, ולהיכנס לנעליים הגדולות שהותיר ווייד בולדווין, אחד השחקנים הטובים ביורוליג בשנתיים האחרונות.

לויד אמנם יגיע אחרי עונה רוויית פציעות שגרמה לו להחסיר משחקים רבים, אבל הוא עדיין נחשב לשחקן בכיר ביבשת, ובעונה החולפת העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.0 אסיסטים ביורוליג.

ג'ורדן לויד, מונאקו
ג'ורדן לויד, מונאקו | GettyImages, Franco Arland

כאמור, מונאקו הייתה יכולה להשאיר את לויד אבל לא מימשה אופציה להחתימו לעונה נוספת, והציעה לו שכר בחוזה מופחת. הירידה בתנאים לצד הפיחות הצפוי במעמדו אחרי חתימתו של ניק קלאתיס והארכת החוזה של מייק ג'יימס, הכריעו ולויד יעזוב, בדרך לקדנציה שנייה בישראל אחרי ששיחק בהפועל אילת בעונת 2017/18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי