המחליף של בולדווין: ג'ורדן לויד חתם לשנתיים במכבי תל אביב

הגארד (30, 1.94) ששיחק בחמש העונות האחרונות ביורוליג, זכה בעבר באליפות ה-NBA ושיחק בהפועל אילת, יחליף את הכוכב הגדול שעבר לפנרבחצ'ה וישתכר כ-1.2 מיליון דולר לעונה

(גודל טקסט)

יש מחליף לווייד בולדווין. הגארד האמריקאי ג'ורדן לויד חתם הלילה (בין שישי לשבת) לשנתיים הקרובות במכבי תל אביב בשכר של כ-1.2 מיליון דולר לעונה. לויד יהפוך לשחקן החיזוק המשמעותי ביותר של הצהובים בקיץ הקרוב, קיץ בו איבדו את רוב נכסיהם המרכזיים.

לויד החזיק בחוזה במונאקו לעונה הבאה, אך הקבוצה הצרפתית בחרה לצאת מהחוזה שעמד על 1.7 מיליון דולר גם בשל עונה רוויות פציעות של הגארד, והצהובים, שפספסו מספר שחקנים אותם סימנו כמועמדים בתקופה האחרונה, התנפלו על האפשרות וצירפו לבסוף את השחקן.

ג'ורדן לויד במדי מונאקו
שחקן החיזוק הרביעי של מכבי תל אביב. לויד | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio

לויד (30, 1.93) לא פרץ בימיו במכללות, כששיחק בליגת המכללות השנייה, אך עדיין נחשב לפוטנציאל מעניין שגרם לו להצטיין בליגת הפיתוח. בקיץ 2017 חתם בהפועל אילת והיה לאחד השחקנים הטובים בליגת העל. כעבור עונה חזר לארצות הברית, קיבל חוזה בטורונטו, במקביל לליגת הפיתוח, ושיחק 12 משחקים באליפות של הרפטורס.

כעבור עונה הגיע לויד לראשונה ליורוליג כשחתם בוולנסיה ורשם 11.9 נקודות למשחק. הנדנדה שלו המשיכה כשעבר לכוכב האדום בלגרד לעונת 2020/21, והיה לאחר הקלעים המובילים במפעל עם 17.3 נקודות ב-29 משחקים. אחרי עונה נוספת בזניט, הגיע למונאקו, הצטיין בעונה הראשונה עם 12.3 נקודות, והגעה לפיינל פור היורוליג והעונה ידע לא מעט פציעות ורשם 10.5 נקודות למשחק ב-20 משחקים.

לויד יהיה שחקן החיזוק הרביעי של מכבי תל אביב הקיץ לצד ליוואי רנדולף, ג'יילן הורד ו-ווניין גבריאל. מי שעוד יחתום בקבוצה הוא הגארד דריל מייקון ג'וניור שמתאושש מפציעת ברך וצפוי להיות כשיר סביב פתיחת העונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי