הפועל ת"א אישרה: "שוקלים מעבר ליד אליהו. היכל שלמה יורחב"

האדומים טרם החליטו אם לעבור ל"מנורה מבטחים", אך לראשונה אישרו שהם נערכים לאפשרות ובמקביל הודיעו על הבנות עם העירייה על הגדלת התכולה באולם הביתי. עופר ינאי: "הדרייב אין צר מלהכיל אותנו". ארגון האולטראס: "לא נגיע למשחקי בית באולם של מכבי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתלבט היכן לקיים את משחקיה הביתיים בעונה הקרובה, אבל במקביל לבדיקת ההיתכנות לעבור ליד אליהו, אותה אישרה הערב (שני) לראשונה, המועדון גם הודיע על הבנות ראשוניות עם עיריית תל אביב על הרחבת "היכל קבוצת שלמה".

על פי ההבנות, שבקרוב יגובשו לסיכום סופי ויובאו לאישור של כל המוסדות הרלוונטיים לפי הודעת הפועל תל אביב, ההיכל יורחב כך שיוכל להכיל כ-7,000 צופים ויכלול גם תאי צפייה, אזורי מסחר, מזון ועוד. ההערכה היא שהאולם ייסגר לכשנתיים לטובת עבודות ההרחבה, במהלכן הפועל תל אביב לפחות זמנית תשחק באולם ביד אליהו.

עוד לפי הודעת הקבוצה, "בעלי המועדון עופר ינאי ייקח על עצמו חלק גדול מעלויות המימון, וזאת בתמורה לזכויות מסחריות שונות ולשימוש של המועדון באולם ובאזורי המסחר לתקופה ארוכת שנים".

אוהדי הפועל תל אביב
הפועל תל אביב כבר נערכת למעבר ליד אליהו | ברני ארדוב

לאור ההבנות על הרחבת תכולת האולם, הפועל תל אביב נערכת למעבר לאולם ביד אליהו – לפחות באופן זמני לתקופת השיפוץ – אבל בימים הקרובים, עם פתיחת מכירת המנויים לעונה הבאה, יהיה לראשי הקבוצה קל ונוח יותר להעריך את כדאיות המעבר להיכל ביד אליהו אולי עוד לפני השיפוץ המתוכנן.

"יחד עם זאת, לאור הביקוש המשמעותי למנויים וכרטיסים שקיים כבר היום אנו מעוניינים לבדוק את רמת הביקוש בקרב אוהדי הקבוצה, ככל שנבחר לשחק בהיכל מנורה מבטחים – בכפוף לאישור חברי העמותה", נכתב על כך, "לכן במקביל תיפתח האפשרות לרכישת "זכאות למנוי" בעלות של 150 שקל לכל זכאות. הרוכשים יוכנסו לרשימת המתנה. סדר הנרשמים קובע ומחייב".

הבעלים עופר ינאי הוסיף בחשבון האישי שלו ב-X: "עשינו מהלכים משמעותיים הקיץ. היה ברור לכולנו שהדרייב אין בגרסתו הנוכחית צר מלהכיל אותנו. פעלנו רבות כדי לייצר מתווה שיאפשר התקדמות קדימה בהסכמה רחבה כשכולנו מאוחדים. המועדון הזה ראוי לאולם עונה רגילה ברמה גבוהה ומתאימה בהמשך נדאג גם לאולם שיארח את המשחקים הבינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר. ביום רביעי יצא לדרך חידוש המנויים ואפשרות רשימת ההמתנה למנויים נוספים. זה השלב שבו נגלה את כוחו של הקהל האדום והמשפחה האדומה".

יש לציין שבתגובה להודעות, הודיע ארגון האוהדים "אולטראס הפועל": "אנחנו נקנה מנויים לדרייב אין ונגיע בטירוף למשחקים, כרגיל. נבהיר מעל לכל צל ספק סביר, כדי למנוע אי הבנות – ארגון אולטראס הפועל, השלטים, התופים, העידוד וכל אוהדי הפועל המסורים שהולכים למשחקים כבר עשרות שנים לא יגיע למשחקי בית ככל שהם ישוחקו באולם של מכבי".

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי