החתמה נוצצת: הפועל חולון צירפה את ג'יילן אדאמס

אקס הפועל ירושלים ומכבי תל אביב חזר לליגת העל. סיים את העונה החולפת כבר בינואר בגלל פציעה בברך. מייקל קייזר בישר על שובו למדים הסגולים אחרי שנתיים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ביצעה הערב (שלישי) החתמה נוצצת, והחזירה את ג'יילן אדאמס לקדנציה שלישית בישראל. הגארד האמריקאי, ששיחק בעבר בהפועל ירושלים ובמכבי תל אביב, סיים את העונה החולפת כבר בחודש ינואר בגלל פציעה בברך.

את העונה פתח אדאמס (28, 1.91) בטורק טלקום אנקרה, ואחרי תקופה קצרה עבר לבייג'ינג דאקס מהליגה הסינית – אבל הושבת כבר בהופעתו השישית במדיה. אגב, בתחילת המלחמה הוא עלה למשחק במסגרת היורוקאפ של הטורקיםמול בודוצ'נוסט עם כיתוב על הנעל שאומר "מתפלל בשביל ישראל" בצירוף מגן דוד.

בליגת העל הוא עמד על 15.1 נקודות למשחק במדי ירושלים בעונת 2021/22 ועל 12 בממוצע בתל אביב ב-2022/23.

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן אדאמס
יירשם לראשונה למסגרת מקומית? ג'יילן אדאמס | דני מרון

מאמן הקבוצה, גיא גודס: "ג'יילן שחקן איכותי מאוד, ואנחנו מכירים היטב את יכולותיו. יש לו מגוון יכולות התקפיות משובחות, שיכולות לעזור לנו לנצח ולהגיע ליעדים שאנחנו רוצים ומסמנים".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "לא היה פשוט, אבל אני שמח שהצלחנו להחתים שחקן בקליבר של אדאמס. אין ספק שמדובר בכישרון גדול ובהחתמה יוקרתית שאומרת המון על הכוונות שלנו. הבטחנו לקהל שלנו שנעשה הכל כדי להעמיד קבוצה איכותית, אטרקטיבית ומסקרנת, ואנחנו עומדים בהבטחה שלנו".

מי שבינתיים בישר בעצמו על שובו לחולון באמצעות הרשתות החברתיות הוא מייקל קייזר, שהופיע במדי הקבוצה לפני שנתיים – בקדנציה הקודמת של גודס. שחקן הפנים האמריקאי, שיחגוג 33 בתחילת העונה, שיחק מאז עזיבתו את הארץ בבילבאו הספרדית, בסמסונספור הטורקית ובשצ'צ'ין הפולנית.

עוד באותו נושא: הפועל חולון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי