גארד פנמי חתם בהפועל באר שבע, שחר דורון באליצור נתניה

אייברסון מולינאר סיים את העונה שעברה עם 19.3 נקודות למשחק בליגה המקסיקנית. הכישרון הצעיר ששיחק אשתקד באליצור שומרון משתדרג לליגת העל: "מוכשר מאוד"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, והבוקר (רביעי) הודיעה על צירופו של הגארד אייברסון מולינאר (24, 1.91 מ').

מולינאר שנולד וגדל בפנמה החל את דרכו המקצועית באוניברסיטת מיסיסיפי מה-NCAA. בעונתו האחרונה במכללה (2021-22) העמיד ממוצעים של 17.5 נקודות למשחק, 3.1 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק. בקיץ 2022 שיחק במדי מילווקי בליגת הקיץ של ה-NBA ובסוף הקיץ חתם בוויסקונסין מהג'י ליג. בליגת הפיתוח שיחק גם במקסיקו דה קפיטנס, בשורותיה העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות ו-3.4 אסיסטים למשחק. באפריל שעבר חתם בגואייאמס מהליגה המקסיקנית והעמיד ממוצעים של 19.3 נקודות למשחק, לצד 2.6 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים.

דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי: "אנחנו מאוד שמחים על ההצטרפות של אייברסון לקבוצה. שחקן מוכשר עם תשוקה גדולה למשחק ובעל סט כלים מגוון ואינטנסיביות בשני צידי המגרש".

שחקן הפועל באר שבע אייברסון מולינאר
חיזוק לקו האחורי. מולינאר | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

שחר דורון חתם באליצור נתניה. הגארד הצעיר (19, 1.95 מ'), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק אשתקד בלאומית באליצור שומרון. רובן נייברגר: "שחר הוא שחקן מוכשר מאוד, אני שמח שהוא מצטרף לפרויקט שלנו בנתניה, עקבנו אחרי ההתפתחות שלו כבר מגיל נערים, האליפות האחרונה שלו עם העתודה הראתה כמה הוא ורסטילי, הוא מוכן לשלב הבא בליגת העל ואני בטוח שהקהל שלנו ייהנה ממנו מאוד".

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי