דני אבדיה יחכה: בן שרף רוצה לכבוש את אליפות אירופה לנוער

עם הכוכב העולה מאולם, לצד עומר מאייר ממכבי תל אביב, ישראל רוצה לתפוס אחד מחמשת המקומות הראשונים בפינלנד ולהשיג את הכרטיס לאליפות העולם בשנה הבאה. היריבות בשלב המוקדם: לטביה, איטליה וסרביה

(גודל טקסט)

נבחרת העתודה נעלה השבוע בטעם חמוץ את הופעותיה באליפות אירופה עד גיל 20, כשסיימה במקום העשירי אחרי חמש אליפויות רצופות בין ארבע הגדולות. מחר (שבת) בטמפרה שבפינלנד יגיע תורה של נבחרת הנוער, שתנסה לעשות מיני היסטוריה: להתברג בצמרת לראשונה מאז ימי מיקי ברקוביץ' העליזים, אי אז ב-1972.

המטרה המרכזית של שרון אברהמי ושחקניו היא להגיע למקום החמישי, כדי להבטיח את הכרטיס לאליפות העולם שתיערך בשנה הבאה. והפעם זה יכול לקרות.

בן שרף, שהחמיץ את הטורניר בשנה שעברה בגלל פציעה, יהיה שם – רגע לפני המעבר לרציופארם אולם, ומשחק ההכנה שעליו הוכרז אתמול נגד פורטלנד טריילבלייזרס של דניה אבדיה. שרף ישתף פעולה עם עומר מאייר ממכבי תל אביב, ושניהם אמורים להיות הכוכבים המרכזיים של הנבחרת.

שחקן נבחרת הקדטים של ישראל בן שרף
הופעת ענק סידרה לחבורה של שרון אברהמי מקום ברבע הגמר. שרף | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

במשחק הפתיחה תפגוש ישראל את לטביה, ואחר כך תשחק בימים ראשון ושני מול איטליה והאלופה המכהנת סרביה. כפי שהעתודה חוותה על בשרה, משחק המפתח יהיה ביום רביעי – בשלב ההצטלבות בין הבתים בשמינית הגמר; היריבה תהיה המארחת פינלנד, סלובניה, ליטא או סגנית האלופה ספרד.

עוד באותו נושא: בן שרף, נבחרת הנוער כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי