הזר הראשון של עפולה: רוברט וודארד סיכם לעונה הקרובה

הפורוורד (24, 1.98) שנבחר 40 בדראפט 2020 ושיחק 25 משחקים במדי סקרמנטו צפוי להצטרף לסגל של בית הלחמי בעמק. את העונה שעברה פתח בבלואה הצרפתית וסיים במארוסי היוונית

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

זר ראשון לקראת עונת 2024/25 להפועל עפולה של אריאל בית הלחמי. הקבוצה מהעמק סיכמה היום (שבת) את תנאיו של הפורוורד האמריקאי רוברט וודארד שיחבור לנועם אביבי וגלעד לוי בקו הקדמי.

וודארד (24, 1.98) שיחק שנתיים במדי אוניברסיטת מיסיסיפי סטייט לפני שהחליט לצאת לדראפט ה-NBA ואף נבחר בסיבוב השני במקום ה-40 על ידי ממפיס. הוא נשלח בטרייד ביום הדראפט לסקרמנטו ושיחק שנתיים בקינגס במקביל לליגת הפיתוח. ב-25 משחקים במדי סקרמנטו בעונה וחצי רשם 1.1 נקודות ו-1.1 ריבאונדים למשחק.

בעונת 2022/23 רשם עונה טובה באוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח, ובקיץ שעבר החליט לצאת לאירופה. את העונה החל בבלואה הצרפתית, אך לאחר תקופה קצרה עזב למארוסי מהליגה היוונית.

הכדורסלן האמריקאי רוברט וודארד
ניסיון קצר ב-NBA. וודארד | GettyImages, Ethan Miller

מלבד שחקני הקו הקדמי חתומים בסגל של בית הלחמי הרכזים מוריאל לוטאטי, עידן אלבר ועומר חממה, והפורוורדים אייל הראל וסנדי כהן. בעפולה מקווים לצרף שלושה זרים בתקופה הקרובה על מנת להחתיל את האימונים בזמן עם סגל מלא כדי לרשום עוד עונה רחוק ממלחמות ההישרדות.

עוד באותו נושא: הפועל עפולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי