בוורלי: "לא כל היהודים קמצנים". ינאי ופדרמן התעמתו

כוכב הפועל ת"א התלוצץ בפודקאסט שלו: "הבעלים נתן לי חוזה נדיב". הבעלים האדום עקץ: "מזל שהוא לא היה במו"מ עם רקנטי את פדרמן". בעלי מכבי ת"א לא נותר חייב: "תתבייש לך, מהדהד אנטישמיות בשביל תשומת לב"

(גודל טקסט)

השבועות חולפים, ועדיין קשה לעכל את החתימה המרעישה של פטריק בוורלי בהפועל תל אביב. הערב (רביעי), בפרק החדש של הפודקאסט שלו, סיפק הרכז הוותיק סיבה נוספת לכך שבחר לעזוב את ה-NBA לטובת האדומים.

"מה שאנשים לא מבינים זה שאני חוזר לשחק כדורסל", אמר. "התחלתי כסקורר, זה מי שהייתי, בקריירה האירופית זכיתי בתואר ה-MVP בליגה אליה אני חוזר (יורוקאפ). אני רוצה לזכות בכל התארים. ב-NBA אני צריך לשחק בתפקידים שונים, אבל עכשיו אני מגיע למקום בו כשנשארות שמונה שניות להתקפה, הכדור מגיע אלי. בידודים".

בוורלי, ששימש לכל אורך קריירת ה-NBA שלו כשחקן משלים – בין אם בחמישייה או מהספסל – הוסיף ואמר: "זה מגניב, שיחקתי תפקיד נהדר ב-NBA, היתה לי קריירה מדהימה, אבל אני לא רוצה לעמוד בפינה. במילווקי, במשחק 5 של הפלייאוף האחרון, הכדור היה בידיים שלי. ניצחנו. עשיתי דאבל-דאבל. ואז במשחק 6, הסגל היה בריא יותר והכדור יצא מהידיים שלי – לא בגלל שעשיתי משהו לא בסדר, אלא כי יש היררכיה. זה לא הדבר הכי טוב בשבילי".

על המצב הבטחוני בישראל וההחלטה להגיע בזמן מלחמה אמר: "ביטחון זה חשוב. אם תתפוצץ פצצה לידי אני עף משם. אם זה יהיה חמור מדי, לא אהיה שם. אם זה לא יהיה מתאים, זה לא יהיה מתאים. אין לי מידע על מקומות לא בטוחים בתל אביב כרגע. שאלתי את טיילר אניס והוא אמר שבכל מקום יש מקלט, הוא אמר ששום דבר לא קרה. אני יודע מי בעלת הברית של מי וזה מאפשר לי לישון בלילה. דיברתי עם אמריקאי שכבר לא שם והוא אמר שזה גן עדן, אפשר לשכב על החוף במשך שעות. דיברתי עם מישהו שנרגע שם ממש עכשיו".

צפו בראיון המלא

"אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה או דת כי זה נושא רגיש", הוסיף הרכז. "כשחתמתי בהפועל קראתי את כל התגובות, טענו שלקחתי כספי דמים. אני רוצה שאנשים יבינו שההחלטה תמיד קשורה בכדורסל. אנשים שאלו האם זה שווה את זה". על האפשרות שישוב ל-NBA בעונה הבאה אמר: "מי יודע מה יהיה בשנה הבאה. הדלתות תמיד פתוחות".

בוורלי חשף שיצטרף לחבריו החדשים עוד מספר ימים: "אני ממריא ב-10 אוגוסט, מחנה האימונים שלנו בבולגריה. ב-19 באוגוסט נחזור לישראל ואז נמשיך לבלגרד לכמה ימים".

על ההצעות שלא חיכו בקיץ האחרון מהליגה הטובה בעולם אמר: "אני לא שחקן מינימום ב-NBA, אבל אם קייל לאורי וראסל ווסטברוק לוקחים חוזה מינימום, אז גם אני. זה לא הוגן כלפי. אני עובד קשה יותר מרוב השחקנים ב-NBA. היתה לי עונה טובה יותר מלאורי ו-ווסטברוק, עם כל הכבוד. היתה לי עונה מצוינת ונשאר לי עוד הרבה מה לתת".

הרכז התלוצץ על גובה החוזה שלו ואמר: "לא כל היהודים קמצנים, הבחור שנתן לי את החוזה היה די נדיב". עופר ינאי ניצל זאת כדי לעקוץ את מכבי תל אביב פעם נוספת וכתב על כך בטוויטר: "מזל שהוא לא היה במשא ומתן עם רקנטי ופדרמן", ומספר דקות לאחר מכן דני פדרמן לא נותר חייב והגיב: "תתבייש לך! להדהד אנטישמיות ועוד בימים כאלה רק בשביל עוד כמה לייקים ותשומת לב".

ינאי לא נותר חייב והגיב: "להשתמש בערוץ שלכם כדי להשחיר את אחד השחקנים הגדולים שאי פעם הגיע לישראל, שנשוי ליהודיה ושעצם ההגעה שלו זו הבעת סולידריות עצומה זה נמוך אפילו בשבילכם. הזמן שזרקתם כוסות מים בלי תגובה נגמר".

על הסגל שנבנה אמר: "יש לי את ג'ונתן מוטלי, איש וויינרייט, יש לנו קבוצה שבנויה לזכות בכל התארים. דדאס אימן אותי ברוסיה, הוא נהדר. באינטרנט ניסו לצחוק על החוזה שלי. אני לא רוצה להגיד כמה אני מרוויח, אבל זה הרבה. אני מאושר. נתנו לי כל מה שרציתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי