"מבצע בוורלי" מתחיל, ובהפועל ת"א יודעים דבר אחד: "יהיה מעניין"

האדומים יחלו להתאמן בבולגריה יחד עם הכוכב המדובר, ונערכים לאתגרים שהוא יציב בפניהם: "הוא נחוש להצליח ולהישאר במסגרת הקבוצתית". צפויים לשוב לארץ בשבוע הבא, בכפוף למצב היבטחוני

(גודל טקסט)

קצת פחות מחודשיים לפני פתיחת העונה, הפועל תל אביב תחל השבוע באופן רשמי את אימוניה בסגל מלא עם מחנה אימונים בבולגריה. האדומים ערכו כבר בסוף השבוע מבדקים רפואיים לשחקנים הישראלים ולג'ו רגלנד ובן בנטיל שנחתו בארץ בשבוע שעבר, ושאר השחקנים, כולל פטריק בוורלי וג'ונתן מוטלי, שני הזרים המדוברים ביותר של הקבוצה, הגיעו לבולגריה כשאליהם חברו אנשי הצוות המקצועי.

הפועל תל אביב אמורה לחזור ארצה בתחילת השבוע הבא, כשהשאלה המרכזית היא האם המצב הביטחוני ישתנה עד אז. במועדון הודו כי הם פתוחים לשינויים, אך המטרה היא לחזור לאימונים בתל אביב כשעוד החודש צפויים האדומים לערוך משחקי הכנה, בין היתר נגד הפועל ירושלים ואליצור נתניה.

בהפועל מחפשים עדיין שחקן זר בעמדות הפנים, כשעברו שבועות ארוכים מאז חתם בוורלי, הזר האחרון שהצטרף לקבוצה. לאחרונה עלו מספר מועמדים לקבוצה, חלקם נפלו בשל הרצון של השחקנים לשחק ביורוליג, אחרים בגלל המצב הביטחוני, ועוד שחקנים בשל החשש של הצוות המקצועי כי לא יתאימו מקצועית.

"החלק האחרון, זה שאמור לחבר את הקו הקדמי, הוא תמיד הקשה ביותר", הודו בהפועל.

בינתיים בהפועל נערכים ל"מבצע בוורלי", השחקן בעל הרזומה המרשים ביותר שנחת במועדון בעידן הנוכחי, כולל נייט רובינסון שהגיע בעשור הקודם. בהפועל מקבלים ריקושטים מסביב לשעון על דברים שבוורלי אומר ברשתות החברתיות ובפודקאסט שלו, כשבדרך לבולגריה סיפר כי הוא מעוניין לטייל באירופה במהלך העונה, וכי מניח שימצא את הזמן בין המשחקים.

"זה לא עוד שחקן שנוחת כאן, לא בכל הנוגע למוניטין שלו על הפרקט, ולא בכל הנוגע לרצונות שלו בשלב הזה של הקריירה שלו", סיפר אחד מאנשי המועדון, "ברור לנו שיהיה מעניין, ויהיה הרבה עם מה להתעסק. ממה שאנחנו יודעים ושומעים גם ממנו, הוא נחוש מאוד להצליח ורוצה להיות חלק מהמסגרת הקבוצתית שנבנית כאן. כל עוד זה יישמר, נתגבר על דברים שונים שיכולים לצוץ במהלך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי