בוורלי מתאקלם בהפועל ת"א: צפו בו מעשן נרגילה עם דדאס

play
שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי | אתר רשמי, הפועל תל אביב
סטפנוס דדאס מסכם את מחנה האימון של הפועל תל אביב 01:27

הגארד שנאבק בג'ט-לג תיעד את ימיו הראשונים באדום, וסיכם את מחנה האימונים בבולגריה: "לא יכול לחכות לשחק בתל אביב עם הקהל"

(גודל טקסט)

פטריק בוורלי עומד במוקד העניינים מאז חתימתו בהפועל תל אביב. בשבוע האחרון החל הגארד הוותיק בתהליך ההסתגלות לקבוצתו החדשה, כשהאדומים פתחו את האימונים בסמוקוב שבבולגריה. היום פרסם בוורלי הצצה למחנה האימונים, בסרטון שתיעד את הימים הראשונים שלו באירופה אחרי 12 עונות ב-NBA.

בסרטון רואים את המפגש הראשון של בוורלי עם חבריו החדשים, בין היתר הוא סיפר שהוא מתקשה להתמודד עם הג'ט לג וגם פגש מספר ילדים בולגרים שהחמיאו לו על הפודקאסט. בחלק הצבעוני ביותר אפשר לראות את כוכב הפועל תל אביב החדש מעשן נרגילה עם המאמן סטפנוס דדאס. את היווני מכיר בוורלי מהקדנציה הקודמת שלו באירופה, שכן דדאס שימש כעוזר מאמן בספרטק סנט פטרסבורג בה שיחק הגארד.

ברוולי גם סיכם את מחנה האימונים עבור האתר הרשמי של הפועל תל אביב: "היה קשוח מאוד, אבל כיף. התחרינו הרבה, קיבלנו הזדמנות להכיר אחד את השני ולחבר בין הזרים לישראלים. למדנו אחד מהשני, שזה הדבר הכי חשוב בכדורסל – הכימיה. הכימיה שלנו נהדרת, כולנו אוהבים האחד את השני ועכשיו, אחרי שהתאמנו ביחד, זה הזמן להביא את זה למשחק. אנחנו מתרגשים, ראיתי והראו לי כל כך הרבה סרטונים של הקהל ואני לא יכול לחכות להגיע ולשחק בתל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי