רמי כהן: "למרות הקשיים המנטליים בעיקר, נצטרך ללכת לשחק ביד אליהו"

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב, התייחס במצע הבחירות שלו לעמותת האוהדים לסוגיית האולם: "זה פתרון שיראה שאנחנו מעריכים את ההשקעה וההקשבה ומבינים מתי צריך להתגמש ולתמוך"

(גודל טקסט)

הבחירות לעמותת האוהדים של הפועל תל אביב ייערכו באמצע החודש הבא, והיום (רביעי) פורסם המצע של המשתתפים בבחירות. בין היתר פרסם יו"ר המועדון, ויו"ר העמותה, רמי כהן, את מצע הבחירות שלו, והתייחס בין היתר על השינוי שעברה הקבוצה, ועל העתיד שבו צפויה הקבוצה לעבור ככל הנראה ליד אליהו.

"ידענו שזה לא פשוט, שזה שונה מכל מה שעשינו ב-16 שנים שלפני כן. שיש יתרונות אדירים ויש גם סיכונים. לפחות מבחינתי אחד הדברים שידעתי, שאנחנו חזקים, שמה שלא יהיה נדע להתמודד", כתב כהן, "ושלמרות הקשיים נדע לעמוד ולתת גב איתן, כולנו ביחד, לטובת ההצלחה של הפועל. קורים לנו המון דברים טובים ולצידם יש גם לבטים והחלטות קשות לקבל. זה נראה תמיד, שאם רק נצלח את ההחלטה הקרובה, נגיע לדרך שכולה טוב והתקדמות ושגשוג, למרות שכולנו יודעים שתבוא ההחלטה הקשה הבאה. אבל אם נמשיך להיות ביחד, נצלח גם אותה".

"כל אחד מאיתנו עבר ועובר שינויים. זה טבעי. גם אני עד לא מזמן לא הייתי יכול לשמוע או לחשוב על האפשרות לשחק שם. אחר כך התחלתי להפנים שהתקדמות שלנו מהירה מדי בייחס לתשתיות שאמורות להכיל אותנו, ושאולי אין ברירה אחרת כי בחרנו בהתקדמות הזאת ורצינו בה. וצריך להתפשר. ואסור להשאיר אוהדים שלנו בחוץ, בלי הזכות לעשות את הדבר החשוב בעולם מבחינתנו, לבוא ולראות משחק של הפועל", המשיך כהן.

חדר ההלבשה ביד אליהו
לא, זה לא הבית של הפועל תל אביב – אלא חדר ההלבשה בהיכל מנורה מבטחים | תמונות גולשים, ללא שם

יו"ר האדומים כתב: "בסופו של דבר אני נותן את המשקל הגדול ביותר לצורך שלנו לתת פתרון לציבור אוהדי הפועל שאוהבים את הקבוצה ורוצים לבוא ולראות אותה משחקת. בתוך כל אלה החשוב ביותר מבחינתי הוא לא לוותר על התפיסה שלמועדון גדול כמו שלנו ולקהל נאמן כמו שלנו, מגיע אולם ביתי. יש איצטדיון לארסנל, לצלסי לווסטהאם וכו' וכולם נמצאים באותה עיר. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא הביטחון שבסופו של יום ייבנה אולם להפועל תל אביב שמכבד את גודלה ואת קהילתה. מרגע שנשיג את זה, מרגע שנדע בוודאות, באמצעות הסכם מחייב לבניית האולם שזאת הארץ המובטחת שלנו, שזאת המטרה הסופית ואנחנו בדרך אליה, הדרך היא האמצעי בלבד. וכאמצעי, כתקופת ביניים, נעדיף למצוא פתרון אחר, ששומר את כולנו מאוחדים ומונע מכל אלה מאיתנו, בכל הגילאים שקשה להם, את החוויה של לשחק שם".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן
להנהלה יש חלק באלימות, בחוליגניזם ובברבריות. רמי כהן | ברני ארדוב

"ואנו מחפשים פתרון אחר, כבר תקופה", סיכם כהן את הנושא, "באמצעות המגרש בחולון, באמצעות אולם ארעי גדול, באמצעות שימוש במקומות אחרים כגון מרכז הירידים. בינתיים ללא תוצאות. אין שום מקום אחר ש"עושה שכל" או רלבנטי בינתיים. אז אם לא יימצא הפתרון האחר ויגיע היום שבו נדע בביטחון שייבנה לנו אולם משלנו, אזי לדעתי נצטרך למרות הקשיים המנטליים בעיקר, ללכת ולשחק שם, ביד אליהו. זה פתרון שלא ישאיר אוהדי הפועל בחוץ, זה פתרון שיראה שאנחנו מעריכים את ההשקעה וההקשבה ומבינים מתי צריך להתגמש ולתמוך. בנוסף לביטחון בבניית אולם עבורנו נרצה גם שייעשו התאמות באולם שיתנו לנו הרגשה ביתית כמובן. אז אולי אלה שמחכים כבר 3 שנים להזדמנות למנוי ייאלצו לחכות עוד קצת, אבל בדרך זו, אני מאמין שנוכל לצעוד כולנו. בייחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי