הזר השלישי בסגל: ארמאן פרנקלין חתם בהפועל עפולה

הגארד האמריקאי (23, 1.93) מצטרף לקבוצה של בית הלחמי אחרי עונה בליגת הפיתוח, וחובר לוודארד וטוקוטו שכבר חתמו. הקבוצה תארח את משחקיה הביתיים בגן נר

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל עפולה ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הבאה והיום (ראשון) הכריזה על החתמתו של הגארד האמריקאי ארמאן פרנקלין, ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA.

פרנקלין (23, 1.93) שיחק במכללת אינדיאנה החזקה, אך אחרי שנתיים החליט לעזוב למרות הגעתו של מייק וודסון להוז'רס כמעט והשאירה אותו שם. לבסוף עבר אל וירג'יניה ושיחק שם שנתיים כשהוא חלק מרכזי מהקבוצה. אחרי שלא נבחר בדראפט, חתם הגארד על חוזה למחנה האימון בדנבר, שוחרר – והגיע לליגת הפיתוח.

פרנקלין הוא הזר השלישי בסגל של אריאל בית הלחמי לצד ג'יי פי טוקוטו ורוברט וודארד. בעפולה חתומים גם סנדי כהן, מוריאל לוטאטי, גלעד לוי, נועם אביבי, אייל הראל, עומר חממה ועידן אלבר.

ארמאן פרנקלין, הפועל עפולה
ארמאן פרנקלין, הפועל עפולה | אתר רשמי, הפועל עפולה

בתוך כך, הפועל עפולה הודיעה למנהלת הליגה כי תארח את משחקי הבית לעונת 2024-2025 באולם בגן נר. בעקבות ליקויים באולם העירוני בעפולה, שמסכנים את ביטחון השחקנים, דרשה מנהלת הליגה מהקבוצה לתקן את כל הליקויים או למצוא אולם חלופי עד ליום 25.8.

היום הודיעה עפולה כי הגיעה להסדר מול המועצה האזורית גלבוע בראשות ראש המועצה דני עטר והמנכ"ל מוחמד אלבחירי, וכן מול הפועל גלבוע גליל, שיאפשר לה לארח את משחקי הבית שלה באולם בגן נר, עד אשר תכשיר את האולם בעפולה על מנת שיעמוד בתקני הבטיחות, וכן עד שתוצג תוכנית מאושרת לבניית ארנה חדשה בעיר.

יו"ר מנהלת הליגה, ארי שטינברג: "אנו שמחים שנמצא פתרון שמבטיח את בטיחות השחקנים. האולם בעפולה, במתכונתו הנוכחית, דורש מספר שינויים שלא היינו יכולים להתפשר עליהם. אנו סמוכים ובטוחים שהפועל עפולה ועיריית עפולה יפעלו בהקדם להקמת ארנה חדשה וראויה בעיר. בשנים הקרובות נרצה לשים דגש על שיפור התנאים באולמות, לטובת חווית הצפייה של קהל אוהדי הכדורסל".

עוד באותו נושא: הפועל עפולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי