גורמים בהפועל ת"א נגד עופר ינאי: "עושה מה שבא לו ולא שואל"

האדומים מחזיקים באחד הסגלים המבטיחים בתולדותיהם, אך מאחורי הקלעים לא שקט. טענות כי הבעלים, שצפוי להעניק תפקיד לאוסידון, עושה ככל העולה על דעתו ואף מתערב מקצועית: "למה הביא מנהל מקצועי?". תגובתו של עופר ינאי בפנים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עומדת העונה בפני אחת העונות המבטיחות בתולדותיה. האדומים, שנרכשו בקיץ 2023 על ידי עופר ינאי, שמחזיק כיום ב-81 אחוזים מהבעלות על הקבוצה אחרי שרכש גם את 30 האחוזים של אבי זיידנברג, בנו קבוצה שעל הנייר אמורה להתחרות מלבד האליפות בליגת העל גם על הזכייה ביורוקאפ. למרות ההבטחות הרבות, לא שקט בהפועל תל אביב.

בתקופה האחרונה טוענים גורמים בקבוצה כי ינאי הפסיק להתחשב בדעתם של העובדים המקצועיים במועדון והחל בשורת מינויים והחלטות: "עופר למעשה עושה כל מה שהוא רוצה, לא שואל אף אחד", אמר גורם בהפועל, "זה התחיל בזה שהוא היה מקשיב, ואז מקבל את ההחלטה גם אם היא מנוגדת למה שכולם חושבים, וכעת הוא מחליט, ומעדכן את ההחלטות שלו מבלי להתייעץ".

עופר ינאי בעלי הפועל תל אביב
גם הוא בהמתנה. עופר ינאי | ברני ארדוב

ינאי, שעוסק רבות ברצונו להעביר את הפועל תל אביב להיכל מנורה ובמקביל מנסה להוביל לשיפוץ ושדרוג משמעותי של היכל שלמה, צפוי למנות בקרוב נציג בעלים מטעמו שינהל את המועדון, וכמו כן אמור להעניק תפקיד לדורון אוסידון, שעבד במועדוני כדורגל רבים בישראל, כולל בהפועל תל אביב.

גם בנושאים המקצועיים ינאי הפך למשמעותי מאוד, אולי אפילו "יותר מהמנהל המקצועי הינאס", לפי גורמים אחרים במועדון: "עופר החליט שהוא לא מוותר על ברונו קאבוקלו, ואפילו שבצוות המקצועי מסתכלים על אופציות אחרות, הוא נעול עליו. למה אתה מביא מנהל מקצועי אם אתה בסוף מתייעץ עם אנשים שהם לא אנשי מקצוע, חלקם אוהדים, ומקשיב להם?".

מעופר ינאי נמסר בתגובה: "אני מראיין אנשים לתפקיד נציג בעלים כי יש המון נושאים שדורשים תשומת לב משמעותית בפרט בהיבטי הפיתוח העסקי. דורון מייעץ לי בהיבטים שונים אבל הוא לא מעוניין בתפקיד במועדון. מבחינה מקצועית אני נסמך על הצוות המקצועי ולא מתיימר להחליף אותו. במו"מ מורכבים שמצריכים שיקול דעת ואישור סכומים גדולים מן הסתם אני מעורב יותר. המלצה שלי – תתרכזו בגוליית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי