הפועל עפולה החתימה את ג'יילן לקו לעונה הקרובה

play
יש פוטנציאל. לקו | אתר רשמי, הפועל עפולה
הפועל עפולה הודיעה על החתמת ג'יילן לקו

הרכז האמריקאי (24, 1.93), שוויתר על קריירת המכללות שלו כדי לנסות ולהיבחר בדראפט ושיחק 11 משחקים ב-NBA, ייצא לראשונה מגבולות ארצות הברית ויחבור לקבוצה החדשה של אריאל בית הלחמי

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)
הפועל עפולה הודיעה על החתמת ג'יילן לקו
יש פוטנציאל. לקו | אתר רשמי, הפועל עפולה

הפועל עפולה השלימה הערב (חמישי) את סגל השחקנים שלה לקראת העונה הבאה כשהחתימה את הרכז האמריקאי ג'יילן לקו. הרכז מצטרף לארמאן פרנקלין, ג'יי פי טוקוטו ורוברט וודארד בסגל של אריאל בית הלחמי.

לקו (24, 1.93) בחר לא לשחק במכללות, ובשל העובדה שגילו אפשר לו להירשם לדראפט ה-NBA, ניסה את מזלו בשנת 2019 ללא הצלחה. אך למרות שלא נבחר בדראפט חתם על חוזה בפיניקס סאנס ונשלח לקבוצת הפיתוח שלה. הוא שיחק 5 משחקים בפיניקס, לפני שנשלח בנובמבר 2020 בטרייד לאוקלהומה שכלל שחקנים כמו ריקי רוביו, כריס פול וקלי אוברה .אחרי כמה ימים נשלח בטרייד לפיניקס תמורת מיודענו טי ג'יי ליף, ושוחרר אחרי ארבעה חודשים כשהוא משחק שישה משחקים בפייסרס.

בקיץ 2021 חתם במילווקי, ועבר לקבוצת הפיתוח שלה. את השנתיים האחרונות העביר במדי קבוצת ריו גראנדה ואלי וייפרס מליגת הפיתוח.

הסגל של עפולה כולל מלבד הזרים גם את הישראלים מוריאל לוטאטי, נועם אביבי, סנדי כהן, עידן אלבר, עומר חממה, גלעד לוי ואייל הראל.

עוד באותו נושא: הפועל עפולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי