הסגל ייסגר: ברונו קאבוקלו יחתום לשתי עונות בהפועל תל אביב

הסנטר הברזילאי (28, 2.06) הודיע לאדומים כי החליט לחתום בקבוצה אחרי שסיים מחנה במדי גולדן סטייט ולא קיבל חוזה מובטח. האדומים ישלמו פיצוי לפרטיזן בלגרד שנמצאת בהליך מול השחקן המוכשר שנודע בחוסר היציבות שלו. ירוויח כ-1.7 מיליון דולר העונה

(גודל טקסט)

סוף לסאגה. ברונו קאבוקלו הברזילאי צפוי לחתום הלילה (בין חמישי לשישי) על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת בהפועל תל אביב ולנעול את הסגל של האדומים לעונה הקרובה. קבוקלו וסוכנו דניאל חזן הודיעו לאדומים הערב כי יקחו את ההצעה, לאחר שסיים מחנה במדי גולדן סטייט, ללא חוזה מובטח. בנוסף האדומים הסכימו לדרישות של פרטיזן בלגרד שנמצאים בהליך מול השחקן בפיב"א.

קבוקלו ישתכר כ-1.7 מיליון דולר במדי הפועל תל אביב, ויהיה השחקן השלישי בסגל של האדומים שירוויח מעל 1.5 מיליון דולר העונה, כשג'ונתן מוטלי, הזר שפתח את מסכת ההחתמות באדומים, מרוויח 1.5 מיליון דולר, ואילו פטריק בברלי מקבל 2.2 מיליון דולר. הוא צפוי להצטרף להפועל בתקופה הקרובה, ייתכן שלפני משחקי ההכנה שיערכו האדומים באירופה בשבוע הבא, ויחבור לקבוצה שרצה כבר בשבועיים האחרונים.

קאבוקלו (28, 2.06) נחשב לאחד השחקנים המרשימים שיצאו מברזיל בעשור האחרון, אך נודע גם בחוסר יציבות. הוא נבחר 20 בדראפט 2014, על ידי טורונטו, ושיחק במשך 7 שנים ב-NBA ובליגת הפיתוח, כשהוא עובר בין טורונטו, סקרמנטו, ממפיס ויוסטון אך משחק בסך הכל 105 משחקים.

שחקן נבחרת ברזיל ברונו קאבוקלו
ערבב את הקלפים. קאבוקלו | רויטרס

אחרי תקופה קצרה בלימוז' הצרפתית בשנת 2021, חתם קבוקלו בברזיל, ועזר לסאו פאולו לזכות בליגת האלופות של אמריקה. משם עבר למקסיקו, אך במהלך עונת 2022/23 עזב ועבר לאולם הגרמנית בה חתם לשנתיים. הוא עזר לה לזכות באליפות גרמניה, אך יצא מחוזהו בתום העונה. בקיץ שעבר חתם בונציה האיטלקית, אך התחרט לאחר שהגיעה הצעה מפרטיזן, ניהל מאבק עם ונציה, שבסיומו שילמה פרטיזן לאיטלקים פיצוי כספי ועבר לסרביה, שם הציג חלק מיכולתו הגבוהה, לפני שעזב לפני הפלייאוף והותיר את אנשי פרטיזן כועסים.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי