"בדיוק מה שהיה חסר": הפועל ת"א הודיעה על החתמת קאבוקלו

האדומים הכריזו על ההחתמה הנוצצת שתשלים את הסגל עטור הכוכבים של דדאס. המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס: "שחקן מגוון שישחק בשתי עמדות"

(גודל טקסט)

הושלמה בניית אחד הסגלים הנוצצים בתולדות הכדורסל הישראלי. הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של ברונו קאבוקלו, שיחבור לסגל עטור הכוכבים של סטפנוס דדאס הכולל בין היתר את פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי, ג'ו רגלנד ועוד רבים וטובים.

קאבוקלו חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וירוויח כ-1.7 מיליון דולר לעונה הקרובה. שחרורו התאפשר רק לאחר שהאדומים שילמו כ-600 אלף דולר לפרטיזן בלגרד, בשורותיה היה לסנטר חוזה חתום.

המנהל המקצועי ג'ורג' חינאס אמר: "ברונו הוא שחקן מגוון מאוד שיכול לשחק בנוחות בעמדות 4 ו-5, ומה שהוא מביא למגרש זה בדיוק מה שהיה חסר לנו עד עכשיו. ההחתמה הזאת היא החלק האחרון בפאזל שבנינו, ואנו שמחים שברונו מצטרף למשפחת הפועל. עכשיו, אחרי שהשלמנו את הסגל, כולנו חייבים להמשיך את העבודה הטובה שאנחנו עושים באימונים ובמשחקים, אך הדבר החשוב ביותר הוא להישאר צנועים ולהתייחס לכל משחק ברצינות ובמחויבות הגבוהה ביותר".

שחקן נבחרת ברזיל ברונו קאבוקלו
ערבב את הקלפים. קאבוקלו | רויטרס

קאבוקלו (28, 2.06) נחשב לאחד השחקנים המרשימים שיצאו מברזיל בעשור האחרון, אך נודע גם בחוסר יציבות. הוא נבחר 20 בדראפט 2014, על ידי טורונטו, ושיחק במשך 7 שנים ב-NBA ובליגת הפיתוח, כשהוא עובר בין טורונטו, סקרמנטו, ממפיס ויוסטון אך משחק בסך הכל 105 משחקים.

אחרי תקופה קצרה בלימוז' הצרפתית בשנת 2021, חתם קאבוקלו בברזיל, ועזר לסאו פאולו לזכות בליגת האלופות של אמריקה. , משם עבר למקסיקו, אך במהלך עונת 2022/23 עזב ועבר לאולם הגרמנית בה חתם לשנתיים. הוא עזר לה לזכות באליפות גרמניה, אך יצא מחוזהו בתום העונה. בקיץ שעבר חתם בונציה האיטלקית, אך התחרט לאחר שהגיעה הצעה מפרטיזן, ניהל מאבק עם ונציה, שבסיומו שילמה פרטיזן לאיטלקים פיצוי כספי ועבר לסרביה, שם הציג חלק מיכולתו הגבוהה, לפני שעזב לפני הפלייאוף והותיר את אנשי פרטיזן כועסים.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי