הכנה: הפועל חולון הביסה את מכבי רמת גן 76:105

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות בבכורה בהכנה של הסגולים, כשנתנאל ארצי קולע 17 נקודות ויפתח זיו מוסיף 15. רמת גן, שקיבלה 15 מאדם אריאל, התפרקה במחצית השנייה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון פתחה היום (שלישי) ברגל ימין את משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2024/25 כשהביסה את מכבי רמת גן 76:105 שגם היא, כמו חולון תשחק העונה בליגת האלופות של פיב"א.

הקבוצה של גיא גודס, שחזר לחולון אחרי עונה אחת מחוץ לקבוצה, פתחה את המשחק טוב, ראתה את רמת גן מובילה ברבע הראשון, אבל חולון סגרה אותו טוב וירדה ביתרון 20:25. הרבע השני היה הטוב יותר של רמת גן, וגם אותו הפסידה בנקודה וחולון ירדה למחצית ביתרון 44:50. המחצית השנייה הייתה רעה מאוד עבור רמת גן, שרק ביום שישי הציגה משחק אימון טוב נגד הפועל ירושלים. חולון פתחה מבערים ברבע האחרון והגדילה את הפער בכל דקה עד לניצחון המשנכע 76:105.

נתנאל ארצי הוביל את קלעי חולון עם 17 נקודות, כולל 4 שלשות מ-4 נסיונות. מלבדו עוד ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות – יפתח זיו, מרקוס בינגהאם ואלייז'ה מיטרו-לונג קלעו 15 כל אחד, ניב משגב קלע 14. ברמת גן בלט אדם אריאל עם 15 נקודות, רוברט גליאנט קלע 13.

רועי הובר, מכבי רמת גן
רועי הובר היום | אתר רשמי, גיא ביטמן באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

חולון אמורה לפתוח ביום שני הקרוב את משחקיה באופן רשמי עם משחק בשלב הבתים בגביע ווינר נגד הפועל עפולה בגן נר, אבל בעקבות בעיות שבהן נתקלת עפולה באירוח באולם, הוא לא ייערך שם ובמנהלת הליגה מחפשים פתרונות.

עוד באותו נושא: הפועל חולון, מכבי רמת גן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי