בעקבות מצב הסגל: מכבי ת"א צירפה את קובי סימונס לקדם העונה

לרשות קטש עומדים שישה זרים כשירים בשלב זה, הצוות המקצועי לחץ והגארד (27, 1.96) ששיחק בעונה האחרונה בטורונטו מליגה הפיתוח חתם. לצהובים אופציה להאריך את החוזה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שלישי) על צירופו של הגארד קובי סימונס (27, 1.96), שיהיה חלק מהקבוצה לכל הפחות בתקופת קדם העונה. הקומבו-גארד שיחק בעונה האחרונה בליגת הפיתוח של ה-NBA במדי טורונטו רפטורס ואם ירשים באימונים, לאלופה אופציה להאריך את חוזהו לשארית העונה.

הסיבה לצירופו היא שמכבי תל אביב עם שישה זרים כשירים בסגל בשלב זה, דבר שגרם לצוות המקצועי ללחוץ על החתמת שחקן נוסף לפחות לתקופת ההכנה. סימונס יכול לתת פיתרון זמני בעמדה מספר 3 החסרה של הצהובים, וכן לכסות אחר דריל מייקון שעדיין לא כשיר ובמועדון מקווים שיוכל להתחיל להיכנס לעניינים בנובמבר.

לאחר תקופת ההכנה תתקבל ההחלטה האם להחתים את סימונס, שלא נחשב לשחקן יקר בקנה מידה של הצהובים והאפשרות לבחון אותו בחודש הקרוב עזרה. הוא אמור ליטול חלק במשחק ביום שישי הקרוב נגד אולימפיאקוס, משחק ההכנה הראשון של הצהובים לעונה זו.

קובי סימונס שחקן טורונטו ראפטורס
חוזהו יוארך להמשך העונה? סימונס | אימג'בנק GettyImages, Cole Burston

סימונס הוא יליד אטלנטה, שיחק עד כה בדרך כלל בעמדות הגארד. הוא היה באריזונה בליגת המכללות והצטרף ב-2017 לממפיס גריזליס. בהמשך הספיק לעבור בקליבלנד, שארלוט וטורונטו, כמו גם בקבוצות ליגת הפיתוח שלהן. ברזומה של סימונס בסך הכל 42 הופעות NBA מתוכן 12 בחמישיה, עם 17.6 דקות בממוצע.

זו לא התחנה הראשונה של סימונס באירופה, כי בעונת 2021/22 שיחק בסטאל אוסטרוב מהליגה הפולנית. כאמור, במרבית העונה החולפת שיחק סימונס בקבוצת הפיתוח של הרפטורס וסיפק 15.3 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי