הפועל תל אביב הפסידה 82:74 לכוכב האדום בלגרד

play
שחקני הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל
"נבחרת ישראל נראית אחרת לגמרי עם מנור סולומון, הוא האקס פקטור" 13:50

הפסד ראשון במשחקי ההכנה לקבוצה היקרה של דדאס נגד היריבה מהיורוליג של ספרופולוס. מוטלי הוביל את האדומים עם 25 נקודות, בוורלי סיים עם 7 ויצא בעבירות. בשבוע הבא משחק חוץ נגד אריס סלוניקי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון במשחקי ההכנה כשנוצחה על ידי הכוכב האדום בלגרד, קבוצת היורוליג הסרבית, 82:74. האדומים, שהגיעו למשחק אחרי ניצחון נאה על FMP בלגרד ושלושה ניצחונות בישראל, ימשיכו למשחק הכנה נוסף, נגד אריס סלוניקי ביוון, שנקבע במקום טורניר ההכנה בתל אביב שבוטל.

דיאן דבידובץ' וניקולה קליניץ' פתחו את המשחק טוב עבור הקבוצה של יאניס ספרופולוס, והובילו אותה ליתרון 17:26 אחרי רבע ראשון, כשאצל הפועל היחיד שמתפקד הוא עוז בלייזר, שפתח בחמישייה במפתיע במקומו של תומר גינת הפצוע. ההתקפה של האדומים, שנראתה טוב עד כה במשחקי ההכנה, נתקלה בהגנה קשוחה מאוד של הקבוצה של יאניס ספרופולוס, והפער הלך וגדל עד המחצית בה הוליכה הקבוצה הסרבית 35:50.

ברבע השלישי נכנס לעניינים בהפועל ג'ונתן מוטלי, השחקן המצטיין עד כה בהכנה. הוא החל לעשות את העבודה בצבע, הוריד את ההפרש לחד ספרתי, אך מנגד קודי מילר-מקנטייר דאג לשמור את הכוכב האדום ביתרון 55:66 אחרי 30 דקות. האדומים ניסו לעשות קאמבק, אבל משחק ההגנה של הסרבים עצר אותם גם ברבע האחרון על פחות מ-20 נקודות כשמוטלי מסיים מחצית שנייה נהדרת בדרך ל-25 נקודות. בסיום 74:82 לכוכב האדום.

איש וויינרייט, ג'ונתן מוטלי שחקני הפועל תל אביב
הוביל את הקלעים באדום. ג'ונתן מוטלי | אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

מוטלי הוביל את קלעי האדומים עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, איש וויינרייט קלע 12 ובן בנטיל עם 10. פטריק בוורלי סיים עם 7 נקודות ב-17 דקות ויצא ב-5 עבירות. קודי מילר-מקנטייר הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות לכוכב האדום עם 12 נקודות, ג'ואל בולומבוי, ניקולה קליניץ' ולוקה מיטרוביץ' הוסיפור 11 כל אחד.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי