במכבי ת"א מרוצים: "משחק חשוב וחיובי". מייקון סיים את דרכו?

play
ניצוצות מצד הצהובים. יוקובאיטיס | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
גיא פניני, עודד קטש, שמעון מזרחי, ג'ון דיברתולומיאו, מכבי תל אביב, לצד שחקן העבר יורגוס פרינטזיס 00:32

הקבוצה של עודד קטש הוליכה לאורך רוב דקות המשחק נגד אולימפיאקוס במשחק הפרישה של פרינטזיס והמאמן מסכם: "הצלחנו להוציא דברים שרצינו". בלאט: "היה קשה להתחיל בשעה מאוחרת". וגם: מדוע עומר מאייר לא הצטרף לנסיעה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה אמש (שישי) את משחקי ההכנה שלה לעונת 2024/25 עם הפסד 84:83 לאולימפיאקוס באולם השלום והאחווה בפיראוס. באירוע לא שגרתי, שהחל באזור השעה 21:00 והסתיים מעט אחרי 1:00 בלילה בשל טקסים ארוכים לכבודו של כוכב אולימפיאקוס הפורש יורגוס פרינטזיס, ראתה האלופה הישראלית את אותו פרינטזיס עולה למגרש ל-5 הדקות האחרונות וקולע את סל הניצחון ליוונים.

במכבי תל אביב יצאו מהמשחק מרוצים מאוד. למרות שהיו בסגל חסר, ללא ג'ון דיברתולומיאו, ג'יילן הורד והגארדים דריל מייקון ועומר מאייר אליהם מיד נגיע, הצליחו הצהובים לשוט במשחק, להוביל כבר ביתרון 12 ולהפסיד ממש על הבאזר. לאור ההכנה המאוחרת והסגל החסר, לצהובים יש הרבה ממה להיות מרוצים. ג'ורדן לויד הוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות עם 21 נקודות, רומן סורקין הוסיף 13 ו-8 ריבאונדים, תמיר בלאט קלע 12 ורוקאס יוקובאיטיס קלע 11.

רוקאס יוקובאיטיס, מכבי תל אביב
ניצוצות מצד הצהובים. יוקובאיטיס | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

"זה משחק אימון ראשון, הצלחנו קודם כל להישאר בריאים כי זו שעה לא רגילה וגם היה מאוד חם", סיכם המאמן עודד קטש את המשחק. "הצלחנו להוציא מהמשחק דברים שרצינו. היו דברים מעודדים והיו מן הסתם גם דברים שצריך לשפר. בסך הכל משחק חשוב וחיובי. בגלל שהתחלנו את ההכנה מאוחר, אולי זה טוב שהקפיצה הראשונה למים הייתה יחסית מהר וככה אפשר להתחיל את התהליך, ללמוד מזה ולתקן דברים".

"אני חושב שעשינו עבודה טובה היום, הרגשנו אחד את השני, איך כל אחד משחק, כדי קצת לבנות את הכימיה", אמר תמיר בלאט, "אני שמח מאיך ששיחקנו. המון זמן לא שיחקנו עם קהל והגענו לאולם מלא. היה קשה להתחיל בשעה מאוחרת הזאת, אבל אני חושב שהחבר'ה הגיבו טוב ועשינו עבודה טובה. מסתכלים קדימה".

רוקאס יוקובאיטיס שערך את הופעת הבכורה שלו במכבי סיכם: "אני מאוד מרוצה מהמאמץ הקבוצתי, מקבלת ההחלטות. כמובן שזה המשחק הראשון, אבל הייתה הרגשה טובה גם עבור החברים לקבוצה. ניקח מפה את מה שאפשר ללמוד, נמשיך לעבוד ונשתפר בכל יום".

על האירוע עצמו אמר המאמן קטש: "היה אירוע יפה ומרגש לשחקן באמת גדול. לסיים משחק ב-1 בלילה עדיין לא קרה לנו".

ווניין גבריאל, מכבי תל אביב
ערב לא שגרתי. גבריאל | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

ערב המשחק הופיע דיווח בתקשורת היוונית כי דריל מייקון ישוחרר מהצהובים, לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות. כזכור, ביום רביעי פרסמנו כי בדיקה שערך מייקון הראתה שהוא רחוק מהמצב בו מכבי תל אביב הייתה רוצה שיהיה בנקודת הזמן הזאת של ההחלמה שלו, ובמועדון שוקלים את עתידו.

גורמים במועדון סיפרו אמש כי הקבוצה נמצאת בשוק גם על פורוורד וגם על גארד במקומו של מייקון שכן ההערכות הן שלא יוכל לעמוד בתאריך בו היה אמור לחזור לפעילות – איזור חודש נובמבר.

מי שעוד לא היה עם הצהובים במשחק הוא הרכז עומר מאייר, שכמו מייקון קיבל מספר גופייה בהצגת הגופיות של הצהובים אתמול. מאייר קיבל אפשרות מצה"ל לטוס עם מכבי תל אביב למשחק ביוון, אך משום שעדיין אין סיכום בין הקבוצה לנציגיו על חוזה חדש, הוא לא יצא למשחק. במועדון מקווים לסיים את הסאגה בתקופה הקרובה שכן בצוות המקצועי רואים בו חלק חשוב גם לעתיד וגם העונה במשחקי הליגה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי