ערב חג בסלוניקי: הפועל ירושלים מתארחת אצל אריס

אחרי ההפסד הביתי להפועל תל אביב, יונתן אלון ושחקניו ירצו לשמור ברביעי (20:00) על המומנטום ביורוקאפ. ארגון האולטראס היווני אינו צפוי להחרים שוב את המשחק

(גודל טקסט)

אחרי שני הניצחונות הרצופים ביורוקאפ, שמעט נשכחו בעקבות ההפסד הביתי להפועל תל אביב, הפועל ירושלים תעביר את ערב חג הסוכות באולם אלכסנדריו המיתולוגי – כשתתארח מחר (רביעי, 20:00) אצל אריס סלוניקי.

היוונים נחלשו העונה, והמאמן יאניס קסטריטיס (אקס הפועל תל אביב) נדרש לבנות סגל די חדש שלא מראה בינתיים סימני חיבור מרשימים במיוחד. אחרי שפתחה את העונה בהפסדים לוונציה ולטורק טלקום אנקרה, אריס הביסה בשבוע שעבר בליטא את לייטקאבליס 74:92 – ומאז הספיקה לחזור לקרקע עם תבוסה 102:72 לאולימפיאקוס. לפטריס מנדזוקאס, שהגיע אליה מפנאתינייקוס, נחתך אחרי תקרית עם מאמנו.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' מול שחקן הפועל תל אביב עוז בלייזר
מתגעגע לאווירה במשחקים. ספידי סמית' | ברני ארדוב

"אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה נגד יריבה איכותית שמשחקת באווירה נהדרת", אמר מאמן ירושלים, יונתן אלון, ששוב ייאלץ להסתדר ללא קאדין קרינגטון ונמרוד לוי. "נרצה לבנות על הדברים החיוביים שעשינו בשני משחקי היורוקאפ הקודמים. נצטרך לשמור על ריכוז במשך 40 דקות ולשים לב לפרטים הקטנים כדי לחזור הביתה עם ניצחון".

ספידי סמית': הוסיף "אנחנו מחכים לאווירה שתהיה בסלוניקי, כזו שחסרה לי במשחקים שלנו באירופה. צפוי לנו משחק קשה, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו".

אף שאריס מזוהה עם הקהילה היהודית הענפה שהייתה בעיר, ונמחקה כמעט לחלוטין בשואה, ארגון האולטראס החרים את משחק ההכנה מול הפועל תל אביב בחודש שעבר והותיר את היציעים ריקים כמעט לחלוטין. מעניין יהיה לראות כיצד הם ינהגו הפעם.

עוד באותו נושא: הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי