ברביעי: ירושלים וראשל"צ יפתחו את משחקי הבית העליון

אחרי שניצחה 78:84 ביום א' האחרון, מחזיקת הגביע תארח את הכתומים בפעם השנייה השבוע, במפגש שיוציא לדרך את המחזור ה-23. בלייזר: "למדנו לקחים מהמשחק הקודם"

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל ייפתחו מחר (רביעי) עם המפגש השני השבוע בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, שסיימו את העונה הסדירה במקומות 2 ו-3 בהתאמה אחרי שהקבוצה מהבירה ניצחה את זו מעיר היין 78:84 ביום ראשון האחרון. ניצחון מחר יבטיח למחזיקת הגביע באופן מתמטי לכל הפחות את המקום השני בסיום העונה הסדירה.

האדומים מגיעים למפגש עם רצף הניצחונות הפעיל הארוך ביותר בליגה, העומד על חמישה. ביום ראשון הם הציגו את השטף ההתקפי שאפיין אותם עד הפגרה עם חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, כאשר שחקני הספסל תרמו 35 נקודות ומי שניהל היטב את משחק ההתקפה היה תמיר בלאט, שהסתדר מצוין כרכז היחיד בסגל (עד שג'רמי פארגו ישתלב ברוטציה) וחילק 11 אסיסטים לעומת איבוד כדור אחד בלבד.

מנגד, החבורה של גיא גודס קיוותה להיראות יותר טוב אחרי שהרשימה במשחקי האימון, אך נקלעה לפיגור דו ספרתי במחצית השנייה ורק בדקות הסיום הצליחה למזער נזקים בריצה מאוחרת. ראשון לציון תנסה מחר לקטוע את רצף שלושת ההפסדים לירושלמים בכל המסגרות ולגבור עליה לראשונה בעונה הנוכחית.

קפטן הכתומים עוז בלייזר אמר לקראת המשחק: "למדנו לקחים מהמשחק ביום ראשון ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות יותר טובים ממה שהראינו. רוצים להשיג ניצחון ראשון על ירושלים העונה ולהראות יכולת טובה מולם, והכי חשוב להמשיך להשתפר ולהתחבר לקראת השלבים המכריעים של העונה".

גיא גודס
גודס. ראשל"צ תנצח בירושלים הפעם? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי